کد خبر: ۱۲۹۲۶۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: امروز کشور به مدیری کارآمد، پرتوان و تحول‌خواه نیاز دارد و ورود رفسنجانی با ۸۰ سال سن و توان جسمی کم به این عرصه مسأله‌ای است که قطعا با استقبال مردم مواجه نمی‌شود.

به گزارش 598، محمدصالح جوکار نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فضاسازی‌ها برای ورود مجدد هاشمی به عرصه انتخابات گفت: ما در دوره سازندگی شاهد مشکلات زیادی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و غیره بودیم و اینکه فردی که پیش از این امتحان خود را پس داده بار دیگر بخواهد در عرصه مدیریت کشور وارد شود شایسته نیست و مردم قطعا از چنین مسأله‌ای استقبال نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشور به مدیری کارآمد نیاز دارد افزود: مدیریت کشور امروزه باید به دست فردی پرتوانی سپرده شود که با سرعت کار قوه مجریه را به پیش ببرد و مسیر تحقق چشم‌انداز 20 ساله را طی کند، بدیهی است در چنین شرایطی فردی که دارای سن بالا و توان جسمی کم است، نمی‌تواند به خوبی به وظایف مدیریتی خود در رأس قوه مجریه عمل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: انتخاب مجدد کسی که در یک دوره 8 ساله ریاست‌جمهوری کشور را بر عهده داشته، در واقع بازگشت به عقب است و امروزه اداره کشور باید به دست افراد کارآمد، پرتوان و تحول‌خواه سپرده شود.

نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاندیداتوری هاشمی در انتخاباتهای گذشته خاطرنشان کرد: عدم اقبال عمومی از هاشمی در انتخاباتهای قبلی در واقع به دلیل تخریب وی از سوی اصلاح‌طلبان و تندروانی که در این جبهه بودند، صورت گرفت و کسانی که امروز دم از آمدن هاشمی می‌زنند آن روز به شدت به تخریب هاشمی می‌پرداختند و تنها عاملی که هاشمی را از آن ورطه نجات داد حمایتهای مقام معظم رهبری از وی بود.

جوکار ادامه داد: ورود هاشمی به عرصه انتخابات یک بازی تبلیغاتی است و چنانچه این مسأله اتفاق بیفتد نتیجه مثبتی برای وی به همراه نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
چرا عده ای از آقای هاشمی رفسنجانی ترس دارند؟ نکنه منافع خود را در خطر می بینند؟ نمی دانم!!! شاید. کسی وزیر و وکیل مردنم نیست خود ملت شریف و شهیدپرور به تأسی از مقتدا و ولی امر خود حضرت امام خامنه ای مدظلله العالی خوب و بد را خیلی دقیق تشخیص می دهند نمیدانم چرا بعضی از آقایون کاسه داغ تر از آش شده اند؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها