کد خبر: ۱۲۹۲۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی و 9 بازیکن فعلی تیم ملوان در مجموع سابقه 23 بار گلزنی برابر پرسپولیس را دارند.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – پرسپولیس در هفته سی و سوم لیگ برتر برابر حریفی قرار می گیرد که تعداد زیادی از عناصر مجموعه اش سابقه گلزنی برابر این تیم را دارند.

محمد احمد زاده سرمربی ملوان یک بار در جام حذفی ۶۹ و در دیدار رفت نیمه نهایی در تهران مقابل پرسپولیس گلزنی کرده است.

در جمع بازیکنان پژمان نوری، رکوردار گلزنی به پرسپولیس است؛ او تاکنون پنج گل به این تیم زده و بهترین گلزن تاریخ ملوان مقابل سرخپوشان تهران است. نوری سه گل در دوره دوم لیگ برتر زد که دو گل او در بازی برگشت آن فصل، باعث حمله عجیب علی پروین به جلال مرادی داور بازی و همچنین محمد دادگان رئیس وقت فدراسیون فوتبال شد. او در فصل ۸۹ نیز در هر دو بازی رفت و برگشت گلزنی کرد و با گل‌های او ملوان موفق به شکست پرسپولیس شد.

محمد حیدری، هافبک تهاجمی و چپ پای ملوانان نیز تاکنون سه گل مقابل پرسپولیس به ثمر رسانده است. جواد شیرزاد و علیرضا رمضانی دو مدافع چپ ملوان نیز به ترتیب یک و دو گل به پرسپولیس زده‌اند که البته رمضانی به دلیل مصدومیت شانسی برای بازی با پرسپولیس ندارد . سید جلال رافخایی، بهترین گلزن لیگ بر‌تر نیز سابقه سه گل زده به پرسپولیس را دارد و مهرداد اولادی، مهاجم سابق سرخپوشان نیز دو گل در لیگ بر‌تر و یک گل در جام حذفی به پرسپولیس زده است. محمد نزهتی یک گل در لیگ بر‌تر و یک گل در فینال جام حذفی به پرسپولیس زده است . مازیار زارع، هافبک فصل گذشته پرسپولیس نیز در دیدار جام حذفی ۸۴ تک گل ملوان مقابل قرمزها را به ثمر رساند و در لیگ امسال هم یک بار گلزنی کرد و بالاخره احمد آهی هم در آخرین دیدار دو تیم در لیگ برتر همراه با مازیار زارع موفق به گلزنی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها