کد خبر: ۱۲۹۲۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
محمد رویانیان که وعده حفظ مدافعان تیمش را داده حتما به فکر وعده های غذایی مطمئن ترین آنها هم بوده است!
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - سید جلال حسینی از آن دسته بازیکنان گران قیمت فوتبال ایران است که به نظر ارزش پرداخت های آنچنانی را دارد. مدافعی محکم و سرزن از انزلی که معمولا بازخورد خوبی از او بابت دستمزدی که دریافت می کند، مشاهده می شود. سیدجلال از وقتی از ملوان بیرون آمده طی 5 دوره گذشته لیگ به 4 قهرمانی دست پیدا کرده که نشان از هوش او در انتخاب تیم هایش دارد. در نقطه مقابل گرچه هرساله در ایام نقل و انتقالات حرف و حدیث درموردش زیاد می شود ولی وقتی با تیمی قرارداد بست تمام توان خود را برای موفقیت آن تیم به کار می بندد. او در هرتیمی که باشد تمام تمرکز خود را روی فوتبالش می گذارد و معمولا دارنده رکورد بیشترین بازی در طول فصل برای تیمش می شود.
حتی امسال که تیم منتخبش یعنی پرسپولیس نتوانسته فاتح لیگ شود، در یک قدمی جام حذفی قرار دارد تا این مدافع ملی پوش خیلی هم دور از افتخار و عنوان نباشد، ضمن این که در همین پرسپولیس که تازه به سروسامان رسیده، سیدجلال جزو آن دسته نفراتی بوده که تقریبا هیچ حاشیه ای نداشته و انصافا اگر قرار باشد 3 بازیکن موفق پرسپولیس در این فصل انتخاب شوند، شماره 4 قرمزها اگر اول نباشد قطعا بین این 3 نفر حضور خواهد داشت.
اصرار سید برای تمرکز روی فوتبالش در طول فصل به حدی است که معمولا از باشگاه متبوعش وعده های غذایی را هم طلب می کند تا وقت خود را با آشپزی یا رفتن به رستوران تلف نکند. امسال را اطلاع دقیقی نداریم ولی او در سپاهان هر 3 وعده غذایی خود را از باشگاه دریافت می کرد و به همین خاطر کمتر در محافلی چون رستوران و ... رویت می شد.
سیدجلال جزو بازیکنانی است که معمولا در فصل نقل و انتقالات همه تیم های متمول درپی او هستند ولی حالا که محمد رویانیان وعده داده تا مدافعان تیمش را حفظ کند، حتما به فکر غذای مطمئن ترین مدافع پرسپولیس در فصل روبه پایان هم بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها