کد خبر: ۱۲۸۹۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم ملوان گفت: «سعی می کنم در این دو هفته عنوان آقای گلی ام را حفظ کنم.»

جام ورزشی؛ جلال رافخایی درباره شرایط ملوان اظهار داشت: «شرایط تیم از نظر فنی خوب است. مشکلات مالی وجود داشته و دارد. نمی خواهم در این باره صحبت کنم اما مسئولان قول داده اند مشکلات حل شود. اگر من مالک باشگاه بودم تمام مشکلات را تا الان حل کرده بودم!»


وی درباره دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: «شاید این بازی برای پرسپولیسی ها ارزشی نداشته باشد اما همین که مقابل نام بزرگ پرسپولیس بازی می کنیم، برای ما انگیزه ایجاد می کند. درست است که در بازی قبل 6 گل از پرسپولیس دریافت کردیم اما این موضوع ارتباطی به این بازی ندارد چون پرسپولیس هم 4 بار پشت سر هم به استقلال باخته است.»


مهاجم ملوان درباره آقای گلی اش افزود: «من نهایت تلاشم را می کنم تا در این دو هفته این مهم را حفظ کنم. دوست دارم آقای گل شوم اما بیشتر از برای من کسب مقام توسط باشگاه ملوان است.»


رافخایی درباره شایعه جدایی احمدزاده در پایان فصل خاطرنشان کرد: «این موضوع در حیطه وظایف من نیست که بخواهم نظر بدهم. به دوست داشتن من هم نیست که مربی بماند یا برود.»


وی در پایان گفت: «فصلی که گذشت اصلا راضی کننده نبود. تیم ما بازی ها را خوب شروع کرد و انسجام خوبی داشتیم اما دلایل زیادی باعث شد تا نتیجه نگیریم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها