کد خبر: ۱۲۸۹۵۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
باقری لنکرانی کاندیدای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری جبهه پایداری که در کارنامه کاری خود معاونت آموزشی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ریاست بیمارستان نمازی شیراز، معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیریت گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را دارد و تاکنون حاشیه ای نداشته است، بعد از اعلام کاندیداتوری مورد هجوم بسیاری از رقبای سیاسی خود قرار گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، روزنامه اصلاح طلب اعتماد در نسخه انتشار یافته صبح امروز خود در بخشی از صفحه اول ، تیتری با عنوان باقري لنكراني همان احمدي نژاد است؟ را بیان کرده بود، این گونه اظهار نظر درباره شخص بی حاشیه ای چون کامران باقری لنکرانی نشان از ضعف و استیصال اصلاح طلبان است.

این روزنامه در مقایسه ای غیر منطقی بین مشترکات لنکرانی و احمدی نژاد سعی نمود تا با بازی با کلمات چهره این شخصیت سیاسی را مخدوش نماید.

اعتماد شباهت های حرف های احمدی نژاد و باقری لنکرانی را مبنای قضاوت خود قرار داده و در بخشی از این نوشته، چنین عنوان داشت: "ويژگي هايي نظير ساده زيستي، گفتمان عدالت خواهانه، مبارزه فقر و فساد از جمله مواردي است كه نشان مي دهد آنها مي خواهند دوباره راي مردم را به سبد خود بريزند."

این روزنامه از آیت الله مصباح یزدی به عنوان حامی مشترک احمدی نژاد و باقری لنکرانی نام می برد، اینان گویی سخنان حضرت امام (ره) را به یاد ندارند که فرمود "میزان حال فعلی افراد است" زمانی که حضرت آیت الله مصباح یزدی از احمدی نژاد حمایت می کرد، هیچ انحرافی از احمدی نژد دیده نمی شد و از میان دیگر کاندیداها اصلح بود. زمانی که کوچکترین تزلزل از دولت احمدی نژاد دیده شد این حمایت از سوی آیت الله مصباح برداشته شد.

ائتلاف گریزی، دیگر نقطه مشترک باقری لنکرانی و احمدی نژاد عنوان شده است، باید این روزنامه که وابسته به هاشمی رفسنجانی است بیشتر دقت کند زیرا کاندیداهای دیگری هم وجود دارند که عقیده ای به ائتلاف ندارند و این دلیلی برای نسبت دادن کاندیدای جبهه پایداری به احمدی نژاد نیست و چه بسا به تبعیت از  فرمایش مقام معظم رهبری، کاندیدای جبهه پایداری  به دنبال این است که نقاط قوت دولت فعلی را داشته باشد که باز هم نشان دهنده ولایت مداری باقری لنکرانی است.

از نگاه روزنامه اعتماد، هاشمی ستیزی یکی دیگر از نقاط مشترک باقری لنکرانی و احمدی نژاد است که اگر به قول خودشان باقری لنکرانی بخواهد مانند احمدی نژاد که  خود را در مقابل هاشمی قرار دهد که فضا را به نفع خود عوض کند، نشان دهنده این است که هر کس مقابل هاشمی رفسنجایی باشد میان مردم محبوب است و رای خواهد آورد.

این روزنامه اصلاح طلب در نهایت رای خود را هم صادر کرد و در یک اقدام غرض ورزانه نوشت   " باقري لنكراني امروز همان محمود احمدي نژاد هشت سال پيش است. آيا تضميني وجود دارد كه از فرداي انتخابات ساز جدايي از اصولگرايان را كوك نكند و حلقه انحراف تازه اي اطرافش شكل نگيرد؟ اطرافيان امروز باقري لنكراني كيستند؟ آيا كوچك ترين شناختي از آنها وجود دارد؟ روح آموزه هاي عقبه فكري اين جريان اين بار در كالبد باقري لنكراني دميده شده تا شكستي كه با تغيير ظاهري احمدي نژاد نصيب حاميان باقري لنكراني شد اين بار جبران شود."

اگر قرار باشد همه افراد را اینگونه بررسی کرد و به دنبال تضمین برای آینده شان بود که هیچ یک از کاندیداها مناسب ریاست جمهوری نسیتند، اگر باقری لنکرانی همان احمدی نژاد هشت سال پیش باشد از نکات مثبت وی است زیرا احمدی نژاد هشت سال پیش بسیار اصولی و در خط ولایت عمل کرد، این پیش داوری روزنامه اصلاح طلب نسبت به کاندیدای جبهه پایداری نشان از ترس این جریان از رای آوری باقری لنکرانی است، زیرا اگر نقدی هم بر کاندیدای وارد است باید بر اساس عملکرد گذشته فرد باشد نه احتمال اینکه در اینده این فرد چه  و چنان خواهد شد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
abas
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
آقای لنکرانی حداکثر700تا800هزار رای میاره . یادتون باشه25خرداد معلوم میشه. فقط خاتمی
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
این بابا اینقدر بزرگش نکنید شاید 500 تا رای هم نداشته باشه
پاسخ
دیانت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
باحضور خاتمی یا هاشمی دیگر کسی صدای اقای لنکرانی را نمی شنود چون دیگر شعار عدالت محوری کمی زیاد تکراری شده است
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
فقط لنکرانی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها