کد خبر: ۱۲۸۹۳۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
محمد غلامی مهاجم شمالی سپاهان انتظار داشت یک فصل خوب را در جمع زردپوشان اصفهانی سپری کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ او اما در اکثر بازی های این فصل توسط زلاتکو کرانچار روی نیمکت نشست و البته خودش هم تاکید می کند که امسال به هیچ عنوان سال خوبی برایش نبود. غلامی با صراحت می گوید که اگر کرانچار در سپاهان بماند این تیم را ترک خواهد کرد. غلامی در مورد ناکامی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت خودش برای فصل آینده و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.


مثل این که آغاز سال 1392 برای سپاهان اصلا خوش یمن نبود؟
متاسفانه همین طور است. این درست که ما به فینال جام حذفی راه پیدا کردیم ولی متاسفانه در لیگ برتر تقریبا قهرمانی را از دست دادیم و در آسیا هم ناکام ماندیم. حالا فقط جام حذفی را داریم و باید همه چیز را در این جام جبران کنیم.


دلیل ناکامی سپاهان چه بود؟
من معتقدم فشردگی مسابقات یک دلیل بسیار مهم برای نتیجه نگرفتن تیم ما بود در ضمن کرانچار فقط از 11 یا 12 بازیکن استفاده می کرد که این موضوع باعث می شد که تیم دچار خستگی شود. این موضوع در تراکتور هم دیده می شد ولی شما دیدید که در استقلال چنین اتفاقی نیفتاد چون قلعه نویی از همه بازیکنانش استفاده می کرد و به اندازه کافی به همه آنها استراحت می داد. کرانچار اما فقط از 12 بازیکن استفاده می کرد و همین موضوع تیم ما را دچار مشکل کرد.


آیا بابت این موضوع می توان کرانچار را مورد انتقاد قرار داد؟
من نمی توانم در این مورد حرف بزنم چون او سرمربی تیم است ولی توان بازیکن هم تا یک اندازه است و باید از همه بازیکنان استفاده می شد.


کار کردن با کرانچار تجربه خوبی نبود، درست است؟
بله همین طور است و من سال خوبی نداشتم. البته اعتراضی ندارم چون یک بازیکن حرفه ای هستم و باید تابع تصمیم سرمربی باشم. این را هم باید بگویم که مربی سلیقه خاص خودش را دارد و کرانچار هم از سبک بازی من خوشش نمی آمد. او اولین مربی ای است که از بازی من خوشش نمی آید.


سال بعد در سپاهان می مانی؟
اگر کرانچار در سپاهان بماند از این تیم جدا خواهم شد. من آدمی نیستم که حرف هایم را در دلم نگه دارم و از علی کریمی یاد گرفتم که حرف دلم را بزنم. اگر کرانچار ماند ترجیح می دهم به تیم دیگری بروم در غیر این صورت برای ماندن در سپاهان بیشتر فکر خواهم کرد.


در مورد بازی فینال جام حذفی چه صحبتی داری؟
بازی سختی است ولی من معتقدم در جام حذفی موفق خواهیم شد و پرسپولیس را در فینال شکست می دهیم.


در مورد کری خوانی بازیکنان پرسپولیس در روزهای اخیر چه صحبتی داری؟
بگذارید پرسپولیسی ها کری بخوانند، ما در زمین حرفمان را می زنیم.


راستی در مورد شایعات اخیر که احسان حاج صفی را سوژه رسانه ها کرده است چه صحبتی داری؟
من باید بگویم که حاج صفی برای سپاهان زحمات زیادی کشیده و هیچ وقت دوست نداشت که دربازی با داماش آن اتفاقات بیفتد. او نباید اینگونه مورد انتقاد قرار بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها