کد خبر: ۱۲۸۹۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
هافبك استقلال گفت: «ما مشكلات مالي زيادي داريم فعلاً در اين باشگاه داريم مدارا مي‌كنيم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ عباس محمدرضايي با اميدواري صحبت مي‌كند. او مثل همه بازيكنان از مشكلات مالي گلايه دارد، ولي خيالش از نتيجه گرفتن و قهرماني راحت است. اين مصاحبه را بخوانيد.


* شرايط تيم چطور است؟
- شرايط خوبي داريم . در 2 تا جام اميد اول كسب قهرماني هستيم. اميدواريم كه با قدرت همين راه را ادامه دهيم و در نهايت بتوانيم با هدايت مردم و مسئولين به هدفمان كه كسب قهرماني در دو جام است برسيم. ما تمرينات خوبي را پشت سر مي‌گذاريم . اميدوارم مسئولين هم از ما حمايت كنند.


* منظور از حمايت مسئولين همان مشكلات مالي است؟
- بله ما مشكلات مالي زيادي داريم فعلاً در اين باشگاه داريم مدارا مي‌كنيم. اميدوارم مسئولين پيگيري كنند و اينطور نباشد كه مديرعامل يك تنه به دنبال مشكلات باشد. ما كه منبع درآمد نداريم يا بايد تيم به بخش خصوصي واگذار شود يا دولت حمايت كند. نمي‌شود كه نه به بخش خصوصي بدهند و نه حمايت كنند. و اينكه الان حمايت نمي‌كنند غيرمنطقي است. در حال حاضر يك سري حاميان استقلال به ما كمك مي‌كنند كه اگر آنها نبودند معلوم نبود چه بلايي سرمان مي‌آمد.


* از عملكرد خودت راضي هستي؟
-  من به خواست اين باشگاه به استقلال آمدم  و افتخار مي‌كنم .اگر چه زماني كه من آمدم اين تيم با مشكل بازيكن مواجه بود اما الان 20 تا بازيكن آماده داريم كه هم خوب هستند و به تيم كمك مي‌كنند و هم شايد مربي را در انتخاب ارنجش به زحمت بياندازد. من هم براي تيم استقلال زحمت كشيده‌ام و يك سري بازي‌هاي خوبي انجام دادم .


* قراردادت با استقلال چگونه است؟
- من يك سال ديگر قرارداد دارم كه توافقي است. حالا اگر خدا بخواهد آخر فصل صحبت مي‌كنيم و اگر قسمت باشد مي‌مانيم. من راضي وهستم فقط يك مقدار شرايط پرداخت مالي مسئله دارد كه آن هم اميدوارم حل بشود.


* از انتخابت راضي هستي؟
- شايد از نظر مالي مقداري ضرر كردم ولي از نظر شخصيتي و تيمي فكر كنم به تيم خيلي خوبي آمدم . آمدن به استقلال خاطره خوب و رزومه خوبي برايم مي‌شود.


* بازي با فولاد ؟
- ما به لطف خدا تمام تلاش خود را مي‌كنيم كه در بازي با فولاد كار را تمام كنيم كه قهرماني‌مان به روز آخر نكشد و در تهران جشن قهرماني بگيريم.  فولاد تيم خيلي خوبي است و استقلال را زماني برد كه مشكل بازيكن داشتيم. ما به سه گلر اميد به زور 18 تا شديم. اگر با شرايط همين الان استقلال بود فولاد را شكست مي‌داديم. ما مي‌توانيم در اهواز هم فولاد را شكست دهيم و اميدوارم اين اتفاق بيافتد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها