کد خبر: ۱۲۸۸۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «بازی با سپاهان برایمان حکم مرگ و زندگی را دارد و تمام توان و زور خود را به کار می‌گیریم تا جام را در تهران نگه داریم.»

جام ورزشي؛ علیرضا نورمحمدی درباره شرایط سرخپوشان، دیدار با ملوان انزلی، فینال جام‌حذفی و دیگر مسائل گفتگویی را انجام داده است که متن آن را در زیر می‌خوانید.


* شرایط پرسپولیس را در آستانه دیدار با ملوان انزلی چگونه ارزیابی می‌کنی؟
- در این مدت که بازی رسمی نداشتیم، تمرینات خوبی را دنبال کرده‌ایم و در دو دیدار تدارکاتی هم به میدان رفتیم. بازی با پیکان و سایپا برای بازیکنان بسیار مفید تا بتوانیم برنامه‌های مورد نظر کادر فنی را اجرا کنیم و امیدوارم وضعیت مان بهتر از قبل شود. قصد داریم در دو بازی باقی مانده در لیگ امتیازات کامل را کسب کنیم تا پایان خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.


* ملوان را در جام‌حذفی با 6 گل شکست دادید؛ فکر می‌کنی این نتیجه تکرار شود؟
- آن بازی خاص بود و خیلی سخت است که با اختلاف گل زیاد ملوان را ببریم. ضمن اینکه در این بازی چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته هدف اصلی بردن این بازی و گرفتن 3 امتیاز  است. ملوان هم تیم خوب و با کیفیتی است اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم این بازی را جدی نگیریم.


* در تیم حریف هم که چند بازیکن پرسپولیسی حضور دارند.
- بالاخره این جزو زیبایی‌های فوتبال است و برای دوستانم در ملوان آرزوی موفقیت می‌کنم. پژمان نوری، مازیار زارع، حسین بادامکی و مهرداد اولادی در مقاطع مختلف برای پرسپولیس زحمت کشیدند و دوباره جلوی ما قرار می‌گیرند.


* مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی پرسپولیس برابر سپاهان در فینال جام‌حذفی خواهد بود. درباره این رقابت چه نظری داری؟
- امسال واقعا سال سختی را داشتیم و در جام حذفی هم از سد تیم‌های ملوان، نفت تهران، داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان گذشتیم که قرعه واقعا دشواری بود. با این حال بازی با سپاهان حکم مرگ و زندگی را دارد و تمام توان و زور خود را می‌گذاریم تا جام را در تهران نگه داریم و این اتفاق رخ خواهد داد.


* بازی در ورزشگاه آزادی هم یک امتیاز ویژه محسوب خواهد شد.
- مطمئنا سپاهانی‌ها هم دوست دارند در آزادی بازی کنند و به این دلیل که شرایط ورزشگاه آزادی با سایر استادیوم‌ها متفاوت است آن‌ها هم استقبال خواهند کرد. هواداران هم قطعا از ما حمایت می‌کنند تا بتوانیم جام قهرمانی را به آن‌ها هدیه کنیم.


* آتش زدن فروشگاه پرسپولیس در اصفهان هم در آستانه فینال جام‌حذفی عجیب نیست.
- متاسفانه این اتفاق رخ داده اما دقیقا نمی‌دانم که چرا و چه کسانی این کار را انجام داده‌اند و اظهار نظری نمی‌کنم.


* پرسپولیس از زمان آمدن یحیی گل‌محمدی تنها یک شکست داشته است. روحیه شکست‌ناپذیری در بازیکنان هم به کسب نتیجه در فینال جام‌حذفی هم کمک می‌کند؟
- بله در نیم فصل دوم تنها یک شکست داشته‌ایم و این وضعیت در روحیه بازیکنان نیز تاثیر مثبتی می‌گذارد. با این حال به دلیل این شرایط نباید دچار غرور شویم که این خود بزرگترین آفت برای تیم به شمار می‌آید.


* عملکرد خط دفاعی پرسپولیس هم با شرایط کنونی قابل قبول بوده است.
- تمام بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و وظیفه مان نیز قطعا همین است. بیشتر گل‌هایی که دریافت کردیم در نیم فصل اول بود و آن موقع هم نوسانات زیادی داشتیم.


* طی روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر اختلاف تعدادی از بازیکنان با گل محمدی مطرح شده است. هادی نوروزی آخرین بازیکنی بود که این اتفاق برایش رخ داد. واقعا چنین مسائلی در پرسپولیس وجود دارد؟
- طبیعتا یک سری اختلاف نظرها وجود دارد اما نمی‌شود گفت که بازیکنان با گل محمدی مشکل دارند و یا از او خوششان نمی‌آید. در هر تیمی ممکن است از این اتفاقات رخ دهد اما به دلیل اینکه پرسپولیس هواداران زیادی دارد و مردم اخبارش را پیگیری می‌کنند این مسائل بزرگ جلوه داده می‌شود.


* برای فصل آینده چه تصمیمی می‌گیری؟‌
- قراردادم در انتهای فصل تمام می‌شود و هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام. با این حال قطعا اولویتم پرسپولیس خواهد بود و بهترین وضعیت را برای خودم انتخاب خواهم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها