کد خبر: ۱۲۸۸۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان گفت: از مدیرعامل باشگاه پیکان به خاطر مصاحبه تندی که انجام دادم عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش 598 ، عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این که مدیرعامل باشگاه صبا عنوان کرده او یکی از گزینه‌های سرمربیگری فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه خواهد بود اظهار داشت: من بسیار خوشحالم که بدون رابطه و واسطه نظر مدیران را جلب می‌کنم. با سه، چهار تیم صحبت کرده ام اما با توجه به اینکه دو بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است نظری ندارم. من صبا را دوست دارم و از اینکه یکی از گزینه‌های این باشگاه هستم خوشحالم.

وی افزود: در دنیای حرفه‌ای‌گری دیگر این مسائل آزاردهنده نیست، شما ببینید بایرن‌مونیخ از چندماه پیش صحبت‌های خود را با گواردیولا انجام داده بود اما در ایران با توجه به اینکه چنین فرهنگی وجود ندارد و سرمربیان تمرکز خود را از دست می‌دهند، فعلا در این باره صحبت نمی‌کنم. به هر حال تمام تمرکز خود را انجام می‌دهم که انتخاب خوبی داشته باشم و بهترین تیم را انتخاب کنم نه باشگاهی که از لحاظ مالی خوب باشد بلکه از نظر جو کاری.

سرمربی فصل گذشته صبا درباره اینکه آیا می‌تواند موفقیت فصل گذشته در صبا را تکرار کند خاطرنشان کرد:  به هر حال شکست در زندگی انسان رخ می‌دهد، آدم باید بعد از شکست زنده بماند. من در پیکان شاید از نظر کاری خودم نیز مشکل داشتم. اینکه بتوانیم در تیم چه بازیکنی را جذب کنیم و در چه زمینی تمرین کنیم و با چه افرادی کار کنیم بسیار تاثیر گذار است. در هر تیمی که بخواهم بروم چنین مواردی را مد نظرم خواهم گرفت. 

وی ادامه داد: من با قدرت وارد لیگ خواهم شد و هر چه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد. از جمله مربیانی نیستم که بخواهم برای سرمربیگری دست به هر کاری بزنم، سعی می‌کنم تیمی راهی مسابقات کنم که مردم از دیدن بازی‌های آن تیم لذت ببرند و فوتبال پاکی شاهد باشیم.

ویسی در مورد مصاحبه‌هایی که علیه بازیکنان و مدیرعامل باشگاه پیکان انجام داده بود اظهار داشت: من علیه بازیکنان صحبت نکردم چطور می‌توانم درباره بازیکنانی که خودم آوردم علیه آنها حرف بزنم. هیچ گاه به خود این اجازه را نمی‌دهم که بخواهم به کسی بی احترامی کنم و بگویم که خیانت کرده‌اند. من گفتم برخی بازیکنان تمایل نیمکت نشین در تیم را نداشتند. بازیکنان نیز در مورد من صحبت نکرده‌اند و فقط طهماسبی صحبت کرده که او هم بد حرف نزده است. به هر حال در پیکان مسائل مختلفی دست به دست هم داد تا تیم موفق نباشد و همه موارد به من برنمی‌گردد.

سرمربی سابق تیم پیکان تصریح کرد: من از هفته بیست‌ویکم به بعد دیگر سرمربی پیکان نبودم، وقتی سرمربی دیگر آمده نمی‌توان گفت که ابتدای فصل تیم بد بسته شده است. در نیم فصل اول در رده‌های هفتم و هشتم قرار داشتیم و از 21 بازی برگزار شده 20 امتیاز کسب کردم، یعنی میانگین هر بازی یک امتیاز. همیشه احترام ملکیان را حفظ کرده ام درست است که او سنش از من کوچکتر است اما با توجه به اینکه مدیر باشگاه بود برای او ارزش قائل بودم.

وی یادآور شد: برخی‌ها با شیطنت قصد داشتند توپ را از زمین خود به زمین من بیندازند و من و ملکیان را درگیر کردند تا افکار عمومی به سمت من آیند. هنگامی که مصاحبه ملکیان را دیدم تعجب کردم که چرا اسم من را آورده است، از نظر حرفه‌ای اگر مربی‌ای سه هفته هم در تیمی روی نیمکت بنشیند دیگر نباید درباره گذشته صحبت کند. به عنوان یک دوست درخواست دارم تا او فریب حرف‌های این و آن‌ را نخورد. برخی افراد شیطنت می‌کنند که خود از معرکه در بروند.

ویسی در مورد اینکه آیا معتقد است فیروز کریمی هم در سقوط پیکان نقش داشته تصریح کرد: به هر حال هر مربی که هدایت تیم را می‌پذیرد، مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفته است، زمانی که شما ماشین تصادفی را می‌خرید نمی‌گویند که در گذشته چپ کرده یا هم اکنون؟ نمی‌گویم چه کسی مقصر است اما در فوتبال حرفه‌ای همه به اندازه خود نقش دارند. درست نیست توپ را به زمین عبدالله ویسی بیندازند و به بازیکنان بگویند علیه ویسی مصاحبه کنند. این موارد انسانی نیست. تیم هم‌اکنون سرمربی و بازیکن دارد.

سرمربی سابق پیکان با اشاره به مصاحبه‌ی تندی که علیه مدیر عامل باشگاه پیکان انجام داده بود گفت: ملکیان علیه من مصاحبه کرد اما من نباید در آن موقع علیه او صحبت می‌کردم. مدت‌ها بود از تیم بیرون آمده بودم و پولی هم به من نداده بودند. از ملکیان معذرت خواهی می‌کنم، قبول دارم که تند صحبت کردم، او مدیر من بود و نباید این گونه مصاحبه می‌کردم. بعد از مصاحبه‌ام متوجه شدم که او را فریب داده‌اند. بازیکنان به من زنگ زدند و گفتند به ما اعلام کردند که علیه ویسی مصاحبه کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها