کد خبر: ۱۲۸۸۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
اطراف فرودگاه نظامی منغ صحنه شدیدترین درگیری‌ها بین نیروهای ارتش سوریه با ارتش آزاد و جبهه النصره بود که کشته و مجروح شدن تعدادی از مهاجمان را به دنبال داشت.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، یگان‌های ارتش سوریه با پشتیبانی توپخانه‌ای، محل استقرار تروریست‌ها را در نقاط مختلف ریف دمشق از جمله «دوما» و کشتزارهای «الشیفونیة» هدف قرار دادند که در جریان آن ده‌ها تروریست کشته و مجروح شدند.

درگیری در اطراف این محل منجر به کشته شدن بیش از 15 تروریست شد و در درگیری ارتش با تروریست‌های مسلح در «حرستا» نیز بیش از 10 تروریست کشته شدند.

اما در «برزه» در حومه دمشق نیز درگیری‌ها در خیابان «الحنبلی» و در نزدیکی بیمارستان «المعربانی» و مسجد «السلام» ادامه دارد که در جریان آن دو دستگاه خودروی مجهز به تیربارهای سنگین منهدم و بیش از 30 تروریست مسلح کشته شدند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه تلاش تروریست‌ها برای ورود به دوما را ناکام گذاشتند.

از سوی دیگر درگیری در حومه «جوبر» در دمشق همچنان در دو محور «العباسیین» و میدان پارلمان ادامه دارد.

ادلب

در حمله یگان‌های ارتش به محل استقرار تروریست‌های مسلح در ادلب واقع در شمال سوریه نیز بیش از 100 تروریست کشته شدند.

این حملات با همکاری گردان ماموریت ویژه و از سمت کشتزارهای شمالی ادلب و در شهرک‌های «کفر جالس» و «الفردوس» صورت گرفت.

در شهرک «معرة تمصرین» از توابع ادلب نیز تروریست‌ها تلفات زیادی دادند.

اما شمار تلفات تروریست‌ها در شهرک «النیرب» به بیش از 25 نفر رسید.

در مقابل، تروریست‌های مسلح به محل استقرار نیروهای ارتش در شمال ادلب حمله کرده و آن را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند که سه خمپاره به نزدیکی مسجد «العمری» اصابت کرده و منجر به مجروح شدن چهار شهروند سوری شد.

حلب

در حلب از دیگر شهرهای شمالی سوریه نیز یگان‌های ارتش محل استقرار تروریست‌ها را در محله «شیخ سعید» و شهرک قدیمی آن هدف قرار دادند که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از تروریست‌ها شد.

درگیری‌های شدید در اطراف فرودگاه منغ

همچنین دو تک تیرانداز در منطقه «شیخ مقصود» کشته شدند.

اما اطراف فرودگاه نظامی منغ صحنه شدیدترین درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و اعضای گروهک تروریستی موسوم به ارتش آزاد و جبهه النصره بود که کشته و مجروح شدن تعدادی از مهاجمان را به دنبال داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها