کد خبر: ۱۲۸۷۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال در حالي برگزار شد که هواداران اين تيم يک جلد قرآن مجيد به سرمربي تيم‌شان اهدا کردند.
يم استقلال پس از دو روز استراحت از ساعت 17:30 دقيقه امروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را در زمين شماره 2 مجموعه ورزشي آزادي پيگيري کرد.

به گزارش فارس، در تمرين امروز مجتبي جباري با 30 دقيقه تاخير به محل تمرين رسيد و در برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان شرکت کرد.

*قبل از آغاز تمرين امروز در حالي که خبرنگاران قصد مصاحبه با آرش برهاني را داشتند حنيف عمران‌زاده با توپ به سمت آنها شوت مي‌زد و در مصاحبه مهاجم تيم استقلال اختلال ايجاد کرد که اين مسئله با خنده سايرين همراه شد.

*امير قلعه‌نويي قبل از آغاز تمرين امروز براي دقايقي با دکتر ستوده به صحبت پرداخت.

*مهدي رحمتي امروز با سيمايي جديد و با مويي کوتاه کرده در تمرين آبي‌پوشان شرکت کرد.

*جواد نکونام و ساموئل دو بازيکني بودند که امروز به صورت اختصاصي زير نظر مربي بدنساز آبي‌پوشان به تمرين پرداختند.

*چند نفر از ليدرهاي استقلال با تهيه يک قرآن نفيس به پاس موفقيت‌ها و تلاش امير قلعه‌نويي آن را به سرمربي تيم استقلال اهدا کردند.

*جواد نکونام که از ناحيه کشاله ران دچار آسيب‌ديدگي است امروز در کارهاي گروهي تيمش شرکت نکرد، اين بازيکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: متاسفانه وقتي به پايم فشار مي‌آورم، درد شديدي را احساس مي‌کنم و بعد از مسابقات نيز با وجود آنکه استراحت کردم اما کمي از ناحيه کمر دچار آسيب‌ديدگي شدم که البته تحت مداوا هستم و مجبورم زياد به خودم فشاري وارد نکنم.

*ميرشاد ماجدي، منصور پور حيدري و شاهرخ بياني در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند ضمن آنکه حدود 70 نفر از طرفداران تيم استقلال از نزديک نظاره‌گر برنامه‌هاي آبي‌پوشان شدند.

*در ابتداي تمرين بازيکنان زير نظر حاج قاسم به دويدن دور زمين و گرم کردن بدن‌هايشان پرداختند، سپس در قالب گروه‌هاي چند نفره به حرکات تاکتيکي روي آورند و در پايان با تشکيل دو تيم آبي و سبز فوتبال درون تيمي را پشت سر گذاشته‌اند.

نماينده تيم استقلال در طول انجام تمرين نظاره‌گر برنامه‌هاي تاکتيکي بود.

*حميد رضا رجبي بازيکن دهه 70 و 80 تيم فوتبال سايپا امروز از نزديک برنامه‌هاي تاکتيکي آبي پوشان را تماشا مي‌کرد.

*آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال قبل از سفر به امارات فردا از ساعت 11:30 دقيقه صبح در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد و آبي‌پوشان از ساعت 18 تهران را به مقصد امارات ترک خواهند کرد.

*بهمني مدير روابط عمومي ليگ برتر هم امروز سر تمرين آبي‌پوشان آمده بود و از نزديک نظاره‌گر تمرينات بود.

*ديدار تيم‌هاي العين امارات و استقلال روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها