کد خبر: ۱۲۸۷۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس، گفت: مهدي مهدوي‌کيا بايد با عزت و اقتدار در ديدار با سپاهان آخرين بازي رسمي‌اش را انجام دهد و ان‌شاالله جام قهرماني را هم بالاي سر خواهد برد.
محمد رويانيان در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس، افزود: بسيار ناراحتيم و باعث تاسف است در شرايطي که پيش از اين سابقه داشته براي خداحافظي يک بازيکن، يک تعويض تشريفاتي انجام شده با درخواست باشگاه پرسپوليس مخالفت مي‌شود و حتي اين موضوع که 5 دقيقه بازي نمادين برگزار شود و پس از تعويض بازي رسمي آغاز شود نيز مخالفت مي‌کنند. در حالي که ما هنوز درخواستي در اين باره نداشته‌ايم، اين شيوه رفتار با اسطوره‌ها و ستاره‌ايي که براي فوتبال ملي زحمت کشيده و پرچم ايران را بالا برده اند، درست نيست.

به نقل از ايسنا، وي گفت: ما پاي مهدوي‌کيا مي‌ايستيم و هر حمايتي که لازم باشد، دريغ نمي‌کنيم و به دنبال اين هستيم که مهدي مهدوي‌کيا با عزت و اقتدار در بازي با سپاهان، آخرين بازي رسمي‌اش را انجام دهد و ان‌شاالله و به لطف خدا و حمايت هواداران و تلاش کادر فني و بازيکنان پرسپوليس قهرمان جام حذفي خواهد شد و مهدوي کيا اين جام را بالاي سر خواهد برد. در اين باره هماهنگي هاي لازم را با کادر فني و بازيکن انجام خواهيم داد.

رويانيان در پايان گفت: بازيکني مثل مهدوي‌کيا شايسته يک خداحافظي باشکوه است. او بايد با عزت و اقتدار آخرين بازي رسمي‌اش را انجام دهد و ما حالا که اين اتفاقات رقم خورده هر حمايتي که لازم باشد، انجام مي‌دهيم. خداحافظي باشکوه مهدوي‌کيا به اندازه يک جام ارزشمند است. او در آخرين بازي رسمي بايد با اقتدار به ميدان برود و پس از آن نيز ما تمام تلاش خود را براي توافق با هامبورگ و برگزاري يک بازي بيادماندني انجام خواهيم داد.

مهدوي کيا در بازي با سپاهان از ميادين فوتبال خداحافظي رسمي خواهد داشت و براي آخرين بار در يک بازي رسمي پيراهن پرسپوليس را بر تن خواهد کرد و با اقتدار خواهد رفت. اين حرفي است که بنده پاي آن مي‌ايستم و هرگز کوتاه نمي آيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها