کد خبر: ۱۲۸۵۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
با تصویب کادر پزشکی پروویچ به دلیل درد از ناحیه ساق پا سونوگرافی شد.

جام ورزشی؛ از دغدغه های یحیی گل محمدی مصدومان پرسپولیس هستند اما کادر پزشکی پرسپولیس در این مدت تلاش کرده تا آنها را برای بازی با ملوان در لیگ و سپاهان در فینال جام حذفی آماده کند.


در همین راستا حتی کریمی و ماهینی نیز برای بازی مقابل ملوان مشکلی ندارند اما پروویچ دیگر مصدوم سرخپوشان وضعیت دیگری دارد.


وی مشکل خاصی در هنگام دویدن ندارد اما ساق پای او در هنگام استارت‌ها دچار درد می‌شود از همین رو پروویچ امروز از ناحیه عضله پا سونوگرافی شد و مشخص شد که مصدومیت او چندان جدی نیست.


پزشکان اعلام کردند احتمال فراوان او دچار کوفتگی خفیفی شده اما قرار است نظر نهایی خود را پس از تستی که  در 2 روز آینده از پای او می گیرند، اعلام کنند.


* خبر دیگر از پرسپولیس اینکه مسئولان باشگاه قصد دارند با هماهنگی با گل‌محمدی با 10 بازیکن خود که قراردادشان در پایان فصل با این تیم تمام شده صحبت‌هایی را درباره تمدید قرارداد پس از فینال جام حذفی انجام دهند. البته برخی بازیکنان در لیست گل‌محمدی برای فصل آینده جایی ندارند.


* با تصمیم کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس از این پس تمرینات این تیم تا زمان بازی با سپاهان بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار می شود.
حمید عباسی مدیر رسانه ای پرسپولیس با اعلام این خبر گفت: «با توجه به بازی حساس مقابل سپاهان در آخرین تصمیمی که گرفته شده تمرینات تا بازی مقابل سپاهان پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.»


وی افزود: «از کلیه هواداران می‌خواهیم تا در این زمینه ما را یاری کنند تا با یک آرامش خوب بتوانیم در دیدار حساس مقابل سپاهان به میدان برویم و انشاءالله قهرمانی جام حذفی را در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم.»


* با پیشنهاد امید علی پورحسن معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس و حمید استیلی مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس و تائید محمد رویانیان احکام مربوط به مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف این آکادمی صادر شد.


این احکام به شرح زیر است:
دبیر شورای عالی آکادمی: امید علی پورحسن
مدیر آکادمی: حمید استیلی
رئیس امور مالی: علی اکبر آشوری
مسئول فرهنگی: دکتر علیرضا اسماعیلی
مدیر تیم‌های پایه: وینگو بگوویچ
مدیر مرکز استعدادیابی: رحمان رضایی
مدیر بخش آموزش و پژوهش: دکتر فرامرزی
مدیر مرکر سنجش: پرویز کماسی
مدیر بخش بانوان: هانیه رحمتی


* با تدابیر کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است تا قبل از این دیدار پیشکسوتان پرسپولیس به تمرینات قرمزپوشان بروند و به آنها برای بازی‌های فینال روحیه دهند.
گفتنی است، مجتبی محرمی اولین نفری بود که روز گذشته به تمرین قرمزپوشان رفت.


* بنا بر مشکلاتی که برای نقل و انتقالات ارز به وجود آمده مسئولان باشگاه پرسپولیس با کمک یک صرافی در کویت بالاخره پول وینگادا را به مبلغ 130 هزار دلار به حسابش واریز کردند.
پس از این اتفاق از وینگادا خواستند تا هرچه سریع‌تر اعلام وصول این پول را برای آنها ارسال کند که تا به این لحظه این اعلام وصول نرسیده است.


* همچنین با توجه به کامل شدن لایحه پرسپولیس قرار است دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری این لایحه در دفاع از شکایت ژوزه راهی فیفا شود. ژوزه به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است.


* همچنین پس اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس باید 279 میلیون تومان به دایی پرداخت کند، قرمزپوشان از این رأی به کمیته استیناف اعتراض کردند. با توجه به اینکه خبری از رسیدگی به این اعتراض پرسپولیسی‌ها نشده نماینده‌ای از سوی باشگاه به کمیته انضباطی و استیناف برای مذاکرات اعزام شد و قرار است به زودی طبق قولی که به پرسپولیسی‌ها داده شده کمیته استیناف پس از جلسه نظر خود را درباره این پرونده اعلام کند.
تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی در چارچوب لیگ برتر میزبان ملوان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها