کد خبر: ۱۲۸۵۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، ستاره پرتغالی رئال مادرید مصدوم شده و ممکن است بازی برگشت تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، آسیب دیدگی جزئی کریستیانو رونالدو، بال پرتغالی رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بورسیا دورتموند جدی‌تر از ‌آن چیزی که تصور می‌شد بوده است و احتمال دارد که او بازی برگشت این مرحله از مسابقات را از دست بدهد.

به گزارش مارکا در حالی که تقریبا همه مادریدی‌ها تصور می‌کردند گرانقیمت‌ترین بازیکن دنیای فوتبال می‌تواند به آنها برای جبران شکست سنگین 4 بر یک بازی رفت کمک کند، اکنون از سانتیاگوبرنابئو خبر رسیده که او روی فرم نیست و حتی در بازی امشب کهکشانی‌ها در دربی پایتخت اسپانیا برابر اتلتیکومادرید هم به میدان نخواهد رفت.

ظاهرا کریستیانو رونالدو جدا از بقیه به تمرین پرداخته است اما بعد از تنها چند دقیقه نرمش و دوی آهسته دیگر قادر به ادامه کار نبوده و تمرینات را ترک کرده تا به سراغ کادر پزشکی باشگاه برود. رونالدو بازی چهارشنبه شب رئال مادرید در ایدوناپارک دورتموند را در حالی که به نظر می‌رسید از درد عضلانی رنج می‌برد به پایان رساند. با تمام اینها مسئولان و اعضای کادر فنی رئال مادرید همچنان به حضور او در بازی برگشت مقابل زردپوشان آلمانی امیدوار هستند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها