کد خبر: ۱۲۸۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین و دبیر کل جنبش فتح در بیانی عجیب گفت:" اسرائیلیها پسر عموهایمان هستند و باید با آنها بیشتر آشنا شویم و رابطه بر قرار کنیم ".

ابو مازن در گفتگویی که با روزنامه "گازتا دلو اسپورت" ایتالیا داشت گفت: من آینده فلسطین را بسیار خوب می بینم اما جوانان ما برای زندگی آینده خود احتیاج به آشنایی بیشتر با همدیگر دارند و تمام مشکل ما فلسطینیها و اسرائیلیها از عدم آشنایی با همدیگر سرچشمه می گیرد!

وی در ادامه بیان کرد: آنها ( صهیونیستهای اشغالگر ) پسر عموهایمان می باشند و چرا نباید رابطه خوبی با پسر عموها داشته باشیم.

محمود عباس در ادامه گفتگو با این روزنامه ورزشی ایتالیایی که در سرزمینهای اشغالی نیز خواننده  زیادی دارد گفت: یکی از بهترین راه ها برای ایجاد روابط و آشنایی با یکدیگر بر گزاری مسابقات ورزشی بین دو ملت می باشد.

محمود عباس که بعد از گذشت بیش از نیم قرن از اشغال سرزمینهای آبا و اجدادیش هنوز به قدر کافی با پسر عموهایش آشنا نشده حتی بعد از آشتی ملی و پایان دادن به گسستگی تشکیلاتش با نیروهای حماس و مردم غزه باز هم نتوانست جلوی احساسات واقعیش در قبال پسر عموهایش را بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها