کد خبر: ۱۲۸۳۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
صبح روز بازي با الريان يك شايعه در اردوي استقلال پيچيد كه همه را نگران كرد.

جام ورزشي؛ امير قلعه‌نويي به نظم و انضباط اهميت بسيار زيادي مي‌دهد و اين موضوع را تمام آبي‌پوشان مي‌دانند. اما در چنين شرايطي هم سه شنبه صبح در ميان آنها شايعه شد که يک بازيکن بزرگتر تيم اردوي استقلال را ترک کرده و به دفتر فتح الله زاده رفته و به علت نگرفتن پول داد و بيداد راه انداخته است!


اين شايعه در حالي سر زبان‌ها افتاد که بازيکن مورد نظر آبي‌پوشان که همان جواد نکونام باشد در رستوران هتل براي صرف صبحانه حاضر نشده بود و عدم حضور او سبب شد بحث‌هاي صورت گرفته به حقيقت نزديک شود و سرپرست تيم نيز به علت خبر نداشتن از او در تماس بود تا ببيند در دفتر فتح الله زاده چه اتفاقي افتاده است!


اما در همين حين ميهماندار هتل مدعي مي‌شود اين بازيکن از اتاق خود خارج نشده و درخواست کرده تا صبحانه را در اتاقش ميل کند. ماجدي و صالح بلافاصله به اتاق نکونام مي‌روند و متوجه مي‌شوند که او در هتل حضور دارد و شايعات مطرح شده در مورد خروج وي از محل اردو صحت ندارد. سرپرست و مربي استقلال موضوع را به بازيکن تيم اطلاع مي‌دهند و او نيز براي اينکه حرف و حديث‌ها را از پشت سرش پاک کند به لابي هتل مي‌آيد تا خود را به همبازيانش نشان بدهد. به محض حضور او استقلالي‌ها که تصور مي‌کردند وي تازه به هتل رسيده از هم تيمي خود سوال مي‌کنند که چرا دست به چنين اقدامي زده! نکونام هم که از همه چيز بي‌خبر بود، مي‌گويد که در اتاقش حضور داشته و از هتل بيرون نرفته است!


در اين لحظه يکي از آبي‌پوشان مدعي مي‌شود که او شب قبل از بازي از فتح الله زاده دلخور بوده و قسمت آخر قراردادش را پيگيري مي‌کرده که جواد مي‌گويد پس از يک تماس تلفني با مديرعامل استقلال مشکل حل شده و ديگر نيازي به رفتن به دفتر فتح الله زاده نبوده است.


به اين شکل بود که بزرگ‌نمايي آبي‌پوشان حاشيه‌اي قبل از ديدار مقابل الريان ساخت که البته خيلي زود جمع شد و قلعه‌نويي هم که طي اين مدت در اتاق خود فيلم آناليز مي‌ديد از اتفاقات بي‌خبر بود.
روزنامه نود

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
خب که چی!؟
طرف داره میلیاردی دست مزد میگیره، حالا شما دارید خبر بی فایده ای رو میزنید!؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها