کد خبر: ۱۲۸۲۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
کانديداي جبهه پايداري در انتخابات رياست جمهوري گفت: عدالت به عنوان يک مسير مشخص و يک جهت گيري کلان در تمامي برنامه ها جلوه و بروز داشته و دارد.
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمدباقري لنکراني در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پرداختن به تمامي مباحث در عرصه هاي سياست خارجي، اقتصادي و امرو فرهنگي مطالبي است که بايد از سوي دولت يازدهم مورد توجه قرار گيرد.

وي افزود: در تمامي عملکردها و بخش هاي مختلف با جهت گيري هايي مواجه بوديم که بايد در اين مسير از بحث عدالت غافل نمانيم و عدالت به عنوان يک جهت گيري کلان در تمامي برنامه ها بايد جلوه داشته باشد.

لنکراني ادامه داد: عدالت به عنوان يک هدف ميانه و يک روش مناسب بايد براي پيشرفت و ارتقاي کشور مورد توجه قرار گيرند.

کانديداي انتخابات رياست جمهوري بيان داشت: نگاه مردم به انتخابات يک نگاه دغدغه مند است و مطالبه اي که از نمايندگان دارد، اين است که در تمامي امور برنامه هاي عملياتي داشته باشند.

وي افزود: متاسفانه برخي از حرکت هاي سياسي در کشور با مردم سالاري ديني در جامعه تضاد دارد مثلا شخصي که کانديدا مي شود، به نفع ديگري کنار مي رود اين يک حرکت شفاف در اين زمينه تلقي نمي شود.

کانديداي انتخابات رياست جمهوري افزود: از تمامي داوطلبان تقاضا داريم که اگر ظرفيتي را براي حضور در عرصه انتخاباتي در خود مي بينند خود را با آراي مردمي بسنجند.

وي افزود: بنده يکي از کساني بودم که در روزهاي پاياني اعلام کانديداتوري کردم و ورود زودهنگام به انتخابات را مخالف بودم.

وي بيان داشت: مهمترين چالشي که در روند مديريت کشور با آن مواجه هستيم، بايد با يک نگاه تحليلي به سمت حل مشکلات حرکت کنيم و يک همسويي ميان ‌آرمانگرايي و واقع گرايي ايجاد کنيم.

کانديداي جبهه پايداري در انتخابات رياست جمهوري در ارتباط با حل مشکلات مالياتي کشور خاطرنشان کرد: بخش زيادي از ماليات را از کارمندان دولتي که از اقشار متوسط و پايين جامعه هستند اخذ مي کنيم و براي اخذ ماليات از بخش هاي کلان جامعه تاکنون برنامه هايي صورت نگرفته که بتوانيم در مبادلات اقتصادي در اين زمينه شفاف باشيم و با توجه به مباحث فرهنگي بتوانيم در حل اين مسئله هم اقدامات شايسته اي انجام دهيم.

لنکراني در در پاسخ به اينکه آيا با شخص يا گروهي ائتلاف خواهيد کرد، خاطرنشان کرد: اگر کسي خود را اصلح مي داند، بايد به صحنه بيايد، ائتلاف يعني اينکه من چنين ترديدي دارم که خود را اصلح نمي دانم.

وي بيان داشت: الان که براي حضور در عرصه آمده ام براي ماندن هيچ ترديدي ندارم و اگر ديدم کسي اصلح تر از من است حتما به نفع او کنار خواهم کشيد و اين را وظيفه خود مي دانم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها