کد خبر: ۱۲۸۱۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
دو بازيكن ارزشمند تيم ملي در آستانه آشتي با يكديگر قرار دارند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ دیگر همه از اختلافات شدید سید مهدی رحمتی و جواد نکونام با خبر هستند. ظاهرا اختلاف این دو نفر از اردوی تیم ملی شروع شد.


همان روزهایی که رحمتی اعتقاد داشت رابطه کي روش و نکونام بیش از حد خوب است. سنگربان استقلال اعتقاد داشت نکونام بیشتر از یک بازیکن و یا حتی بیشتر از یک کاپیتان در تیم ملی فوتبال قدرت دارد. رحمتی حتی بخشی از مسئولیت دعوت از دانیال داوری دروازه بان دورگه ایرانی به تیم ملی را به گردن نکونام انداخت. پس از جدایی رحمتی از تیم ملی این دو نفر که در استقلال نیز هم بازی هستند هیچ گاه با هم حرف نزدند و به نوعی با هم قهر هستند.


در بازی دیشب استقلال –الریان اما اتفاق جالبی افتاد که ظاهرا از چشم همه دور ماند. ماجرا از این قرار بود که یکی از بازیکنان تیم الریان به صورت عمدی ضربه ای به سر جواد نکونام وارد کرد و او را نقش بر زمین کرد.


در حالی که در این صحنه هیچ کدام از بازیکنان استقلال با بازیکن حریف درگیر نشدند، سید مهدی رحمتی به حمایت از نکونام وارد عمل شد؛ با بازیکن خطاکار الریان درگیر شد و حتی به همین خاطر از داور بازی کارت زرد هم دریافت کرد.


این حرکت رحمتی در حمایت از نکونام نوید روزهای خوبی برای استقلال است. روزهایی که احتمالا رحمتی و نکونام با هم جام  قهرمانی لیگ برتر را بالای سر خواهند برد. گذشت زمان همه چیز را ثابت می کند.


گفته مي شود علي فتح الله زاده در روزهاي اخير تلاش زيادي كرده تا آشتي كنان در استقلال راه بيندازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها