کد خبر: ۱۲۸۱۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیر عامل روزنامه «البناء»، ارگان رسمی حزب قومی سوری اجتماعی لبنان روز چهارشنبه در محل سفارت کشورمان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان دیدار کرد.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری فارس، «ربیع الدبس» مدیر عامل روزنامه «البناء» در این دیدار با اشاره به شکست توطئه بزرگ بین‌المللی برای هدف قرار دادن نظام سوریه به عنوان یکی از عناصر اصلی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: تحولات سوریه هر روز شاهد بهبود اوضاع به نفع ارتش و نیروهای مردمی و به زیان گروه‌های مسلح تروریستی می‌باشد.

غضنفر رکن‌آبادی نیز ضمن تأکید بر مقبولیت بین‌المللی راه حل سیاسی به عنوان تنها راه خروج سوریه از بحران، ابراز امیدواری کرد تا با برداشتن گام‌های عملی در جهت توقف اقدامات مسلحانه و زمینه‌سازی جهت برگزاری انتخابات سالم در سوریه، اجرای خواسته‌های واقعی مردم آن کشور تحقق یابد.

«اسعد حردان» رئیس حزب قومی سوری اجتماعی لبنان نیز طی پیامی به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان، ‌ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت ایران بخاطر آسیب‌های ناشی از زلزله اخیر در جنوب شرق ایران، از ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس بویژه در فلسطین، لبنان، عراق و سوریه قدردانی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها