کد خبر: ۱۲۸۰۹۸
زمان انتشار: ۰۱:۵۵     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
«اگر قدرت بدست کسانی مانند اصلاح طلبان، که به غرب دید بازتری دارند بیفتد برای آمریکایی ها امیدوار کننده خواهد بود ...»

598 به نقل از جام: روزنامه فلسطینی "المنار" (manar) به نقل از منابع سیاسی آگاه گزارش داد که مسئولین آمریکایی از نزدیک، تحولات انتخابات ریاست جمهوری ایران را زیر نظر دارند تا سیاست جدیدی را برای مقابله با برنامه هسته ای آن وضع کنند.

 

بنابر اطلاعات این منابع از داخل حلقه تصمیم گیران سیاست خارجه ایالات متحده، اگر اصولگرایان در ایران برای بار دیگر قدرت را در دست بگیرند، واشنگتن برنامه هسته ای ایران را از راه سیاسی و بوسیله بسته ای از امتیازات وسوسه انگیز که به تهران می دهد، حل و فصل خواهد کرد.

 

بنابر این گزارش، اگر رئیس جمهور ایران دوباره از میان اصولگرایان انتخاب شود، آمریکا پرونده هسته ای ایران را با دادن امتیازاتی به این کشور می بندد و برای همیشه به نگرانی های غرب، از دستیابی به سلاح هسته ای پایان می دهد و واشنگتن ایران هسته ای را به رسمیت می شناسد البته فقط برای اهداف صلح آمیز، که این خود یعنی عقب نشینی بزرگ آمریکا در مقابل ایستادگی ایران در برابر تحریم ها و فشار ها خواهد بود.

 

المنار در ادامه به نقل از منابع خود تاکید کرد: اما اگر قدرت بدست کسانی مانند اصلاح طلبان، که به غرب دید بازتری دارند بیفتد برای آمریکایی ها امیدوار کننده خواهد بود، چرا که با استمرار فشارها و افزایش تحریم ها، همانگونه که قبلا تجربه شد، مسئولین اصلاح طلب بار دیگر به دو کفه غیر متوازن حجم دستاورد های برنامه هسته ای و عواقب منفی آن به طور جدی فکر کرده و تجدید نظر خواهند کرد.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد خلیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
نه فقط آمریكا بلكه همه جهانیان وانسانهای متمدن چشم شان به اصلاحات و اصلاح طلبان است زیرا فقط آنها منطقی و شایسته گفتگو هستند نه بیماران روانی و متحجر كه غیر از خودشان هیچكس دیگری را انسان نمی دانند. تیترتان واقعا" درست است و خوب تشخیص دادید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها