کد خبر: ۱۲۷۹۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
کاپيتان اسبق استقلال معتقد است اين تيم در بهترين شرايط قرار دارد و او اميدوار است به فينال ليگ قهرمانان آسيا برسد.
جواد زرينچه درباره پيروزي سه بر صفر استقلال بر الريان قطر و صعود از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، مطرح کرد: تيم الريان در بازي رفت هم هيچ شانسي براي پيروزي نداشت و در بازي ديروز هم با توجه به اين که قعرنشين گروه بود، ديگر نمي توانست براي برد و صعود تلاش کند. استقلال هم از اين شرايط حريف استفاده کرد و به يک پيروزي خوب رسيد.

به گزارش ايسنا ، او ادامه داد: استقلال با کسب سه امتياز مقابل الريان کار خودش را راحت کرد تا بتواند با اميدواري براي دور بعد مسابقات نقاط ضعف و قوت خودش را بررسي کند و با وضعيت بهتري به ادامه بازي‌ها بپردازد. به هر حال تيم با طراوت خوبي بازي مي‌کرد، اين اتفاق طبيعي هم است. استقلال تنها يک قدم با قهرماني فاصله دارد و همين موضوع باعث شده انگيزه مضاعفي پيدا کند. الريان نيز هيچ فشاري به استقلال وارد نکرد و اين باعث شد که کار ما نمود بيشتري پيدا کند.

زرينچه همچنين در پاسخ به اين پرسش که عملکرد استقلال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا را چطور ارزيابي مي‌کند؟ توضيح داد: کار استقلال در مجموع مثبت بود. به هر حال گرفتن امتياز در خانه حريف زماني که شما در مرحله گروهي بازي مي‌کنيد بسيار اهميت دارد. در اين بين مهم اين است که استقلال نگاه دقيقي به بازي‌هاي بعدي‌اش در آسيا داشته باشد تا بتواند در مراحل بعد هم به سلامت به سرمنزل مقصود برسد.

پيشکسوت استقلال با بيان اين که به فيناليست شدن آبي‌ها اميدوار است، به ايسنا گفت: قلعه‌نويي شناخت کافي را از استقلال پيدا کرده است و تيمش در حال حاضر در بهترين شرايط قرار دارد. همچنين به اعتقاد من اين تيم هيچ ضعف فني ندارد و تنها گرفتاري و مشکلش شرايط مالي باشگاه است. به هر حال نمي‌شود گفت که يک تيم از پيش برنده است، اما آرامش براي رسيدن به موفقيت‌ها هميشه بايد وجود داشته باشد.

بازيکن اسبق استقلال همچنين با اشاره به اين که کادر فني و بازيکنان اين تيم مي‌توانند با آرامش براي مرحله بعدي برنامه‌ريزي کنند، افزود: استقلال در ليگ برتر شانس اول قهرماني است و اين قدرت را دارد که بتواند در هر دو بازي در خوزستان و تهران برابر فولاد و داماش به پيروزي برسد. به اعتقاد من قهرماني با اين تيم شدني است.

جواد زرينچه در پايان در پاسخ به اين پرسش که آيا قصد مربيگري در فوتبال را ندارد؟ تصريح کرد: يکي، دو پيشنهاد از ليگ يک داشتم، اما هنوز جواب قطعي نداده ام. البته اين تيم‌ها امکانات خوبي ندارند و نمي‌شود دست بسته کار کرد. چون زحماتش به چشم نمي‌آيد. من در نظر دارم در تيمي که هدف ليگ برتري شدن دارد کار کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها