کد خبر: ۱۲۷۹۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
بازیکنان بارسلونا شکست برابر بایرن مونیخ را تلخ توصیف کردند و از کار سخت خود در نوکمپ سخن گفتند.

جام ورزشی، آبی اناری‌ها در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب کابوس واری را در جهنم آلیانس آره‌نا پشت سر گذاشتند و با نتیجه‌ تحقیر آمیز چهار بر صفر برابر بایرن‌ مونیخ تن به شکست دادند تا شانس شاگردان تیتو ویلانووا برای صعود به فینال بسیار کم رنگ شود.

بازیکنان بارسلونا پس از پایان این بازی همگی اتفاق نظر دارند که جبران شکست برابر بایرن‌ مونیخ در نوکمپ بسیار دشوار است.

مسی: کار سختی در نوکمپ داریم

لیونل مسی که پس از 15 روز غیبت از مستطیل سبز در ترکیب آبی اناری‌ها قرار گرفت، شب درخشانی را پشت سر نگذاشت. او پس از پایان بازی گفت که جبران این نتیجه‌ در نوکمپ بسیار سخت است.

او گفت: جبران در نوکمپ آن هم با شکست چهار بر صفر در آلیانس آره‌نا بسیار سخت است، چرا که باید برابر رقیب بسیار خوبی به میدان برویم. با این حال تلاش می‌کنیم تا برابر هواداران خود جبران کنیم. باید اعتراف کنم که کار سختی پیش‌رو داریم اما تلاش می‌کنیم.

او افزود: اول باید تکلیف قهرمانی در لیگا را مشخص کنیم. هنوز چند بازی تا قهرمانی فاصله داریم. بایرن‌ مونیخ از همه لحاظ از ما بهتر بود. آنها از لحاظ بدنی و تاکتیکی بهتر ظاهر شدند و مزد بازی خوب خود را گرفتند. باید به خود بیاییم اگر چه این سخت است. در بازی امشب احساس کردم که از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارم. 15 روز بود که بازی نکرده بودم. در بهترین حالت خود نبودم.

ژاوی: می‌خواهیم در نوکمپ معجزه کنیم، چرا که ما بارسا هستیم

هافبک آبی اناری‌ها هم همچون لیونل مسی، جبران نتیجه‌ چهار بر صفر برابر باواریایی‌ها را غیر ممکن دانست. او گفت: جبران این شکست غیر ممکن است. ما می‌خواهیم در نوکمپ دست به معجزه بزنیم، چرا که بارسلونا هستیم و این توان را داریم. احساس ناراحتی می‌کنیم. شکست سنگینی بود. بایرن‌ مونیخ بهتر از ما ظاهر شد. باید به این موضوع اعتراف کنیم.

او افزود: شکست سنگینی بود. بایرن‌ بهتر از ما ظاهر شد. آنها در خط دفاعی خوب ظاهر شدند و از برتری خود نهایت استفاده را بردند. باید به آنها تبریک بگویم. غافلگیر نشدم، چرا که بایرن‌ مونیخ بهتر ظاهر شد و شایسته این پیروزی بود. ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، ‌اما به جایی نرسیدیم و نتوانستیم از آن استفاده کنیم. روی ضربات کرنر حسابی اذیت شدیم.

پیکه: غافلگیر شدیم

مدافع آبی اناری‌ها که شب سخت و کابوس واری را در آلیانس آره‌نا پشت سر گذاشت، شکست چهار بر صفر برابر بایرن‌ مونیخ را سنگین توصیف کرد.

او گفت: به سادگی بگویم سرعت و قدرت آنها بهتر از ما بود. بازیکنان بایرن‌ مونیخ بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و غافلگیر شدیم.

پیکه درباره عملکرد داور این مسابقه گفت: داوری هیچ تاثیری در این شکست سنگین ما نداشت. نمایش ضعیف مهم‌ترین دلیل شکست ما بود.

مدافع آبی اناری‌ها در پایان سخنان خود، گفت: بازیکنان بایرن‌ مونیخ بهتر از ما ظاهر شدند و باید به آنها تبریک بگویم. تمرکز بالا در بازی برگشت و نهایی کردن تکلیف لالیگا دو کار مهم پیش روی ماست. ما بارسلونا هستیم و باید در دیدار برگشت فقط برای پیروزی به میدان رویم.

دنی آلوس: بایرن کار را بر ما سخت کرد

مدافع برزیلی بارسلونا از شکست چهار بر صفر تیمش ابراز ناراحتی کرد و گفت: انتظار بازی سختی را برابر بایرن‌ مونیخ داشتیم و این گونه هم شد. بایرن با کارهای تاکتیکی دو گل به ثمر رساند و کار را برای ما سخت کرد. آنها پس از این دو گل به ضد حمله روی آوردند و دو گل دیگر هم به ثمر رساندند. شب سختی را پشت سر گذاشتند.

او افزود: باید برای دیدار برگشت آماده شویم و به هماهنگی کامل برسیم. می‌دانیم که کار سختی پیش‌رو داریم. بایرن‌ مونیخ در بازی امشب بسیار بهتر از ما ظاهر شد، اما هنوز بازی برگشت باقی مانده است. تلاش می‌کنیم تا در نوکمپ هر آنچه را که در توان داریم رو کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها