کد خبر: ۱۲۷۸۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي دورتموند قبل از بازي تيمش با رئال‌مادريد گفت: برابر رئال با همان شيوه‌اي بازي مي‌کنيم که مردم انتظار دارند.
بوروسيادورتموند و رئال‌مادريد امشب در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه زيگنال ايدونا پارک به مصاف هم مي‌روند. يورگن کلوپ، سرمربي دورتموند قبل از اين بازي درباره جدايي ماريو گوتسه از تيمش گفت: "از قبل مي‌دانستم که گوتسه از تيم ما مي‌رود. در واقع يک روز بعد از بازي برگشت برابر مالاگا فهميدم که او به بايرن‌مونيخ خواهد رفت. به اين ترتيب براي پيروزي بر مالاگا 24 ساعت خوشحالي کردم. اکنون تمرکزمان را از دست نداده و اميدواريم با حضور او برابر رئال‌مادريد موفق باشيم."

سرمربي دورتموند ادامه داد: "همه از دورتموند انتظار دارند تا فوتبالي زيبا بازي کند و با نگرش و احساس خود تا دقيقه آخر مثل بازي با مالاگا باشد. مي‌خواهيم برابر رئال‌مادريد به همان شيوه‌اي که مردم از ما انتظار دارند، بازي کنيم."

کلوپ ادامه داد: "رئال‌مادريد حريف سختي براي ماست. نيازي نيست از آنها تعريف و تمجيد کنم. رئال تنها به يک بازيکن خلاصه نمي‌شود و چند بازيکن اين تيم نقش محوري دارد. رئال برابر منچستريونايتد 68 درصد مالکيت توپ داشت. آنها منتظر ضدحمله نبودند. با اين حال قصد داريم، در زمين خودمان کار را يکسره کنيم و کاري به بازي در مادريد نداريم."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها