کد خبر: ۱۲۷۸۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
بازی تراکتورسازی با الجزیره مشخص می‌کند که چه تیمی به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد و سه تیم الجزیره، الجیش و ما شانس صعود داریم و طبیعتا بازی سختی خواهد بود.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل-تونی اولیویرا، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز که این روزها زمزمه‌ی جدائی او از این تیم بیش از پیش به گوش می‌رسید، در آستانه‌ی دیدار برابر الجزیره به دنبال آن خواهد بود تا با کسب سه امتیاز این دیدار باردیگر بخت صعود به مرحله‌ی حذفی را در دست بگیرد و ارزش‌های خود را به اثبات برساند. او در مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود پیش از آغاز این دیدار گفت :

صعود؛ بخت‌های این گروه کدام تیم‌ها هستند ؟

 بازی تراکتورسازی با الجزیره مشخص می‌کند که چه تیمی به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد و سه تیم الجزیره، الجیش و ما شانس صعود داریم و  طبیعتا بازی سختی خواهد بود.

الجزیره؛ بازهم خواهید برد ؟

ما تیم الجزیره را بردیم، ولی به ظرفیت این تیم هم اعتقاد داریم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بهترین بازی خود را انجام داده و نتیجه مورد نظر را کسب نماییم و نتیجه خوب یعنی گرفتن سه امتیاز.

رویاروئی با الجزیره؛ سابقه داشته‌اید ؟

به عنوان مربی با تیم الاتفاق عربستان و شارجه امارات در مقابل الجزیره مربیگری کرده‌ام.

سابقه؛ تراکتور تجربه‌ی اول را پشت سر می‌گذارد و الجزیره .... ؟

با تمام تلاش سعی در جبران نتایج گذشته داریم و 2 بازی آسیایی را که با یک گل واگذار کردیم 75 درصد مالکیت توپ ئر دست ما بود ولی از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها