کد خبر: ۱۲۷۸۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیر عامل استقلال از همه هواداران به خاطر حمایت هایشان تشکر می کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پیروزی سه بر صفر تیش مقابل الریان گفت:« ما مدیون مطبوعات و رسانه ها هستم.اگر یک زمان دلگیری پیش آمده به خاطر این است که تحت فشار هستیم.من از همه به خصوص هواداران استقلال تشکر می کنم.»


فتح الله زاده این را گفت و ادامه داد:«به بازیکنان تا همین چند روز پیش هیچ پولی نداده بودیم اما آنها مردانه و باغیرت برای استقلال بازی کردند.»


او در پاسخ به این سوال که صحبت‌های زیادی در مورد ماندن یا نماندن قلعه‌نویی مطرح شده است هم حرف زد وگفت:«شما می‌دانید نباید به این حرف‌ها توجه زیادی کرد. تا روزی که من هستم و کار می‌کنم برنامه‌هایم را دنبال خواهم کرد. انتخاب سرمربی در اختیار هیئت ‌مدیره نیست. متأسفانه در رسانه‌ها چیزی مطرح می‌شود که به هیچ وجه درست نیست. انتخاب سرمربی بر عهده مدیرعامل است، آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند شاید از این مسئله خبر ندارند.قبل از بازی با الهلال اعلام کردم که چه پیروز باشیم و چه بازنده سال بعد قلعه‌نویی سرمربی استقلال است. مطرح کردن اینگونه صحبت‌ها که امروز می‌شنویم در تیم اختلاف می‌اندازد. قرارداد من با قلعه‌نویی دو ساله بوده است، به هر حال خوشحالم که در استقلال همدلی وجود دارد.»


به فتح الله زاده گفتیم اما قلعه نویی حرف دیگری زده و گفته که شاید استقلال فصل آینده او را نخواهد، گفت:« به هر حال او مزاحی کرده است، ما عاشق او هستیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها