کد خبر: ۱۲۷۷۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپوليس گفت: «پرسپولیس بايد خريد كند، چرا كه در بعضي از پست‌ها بازيكن جديد مي‌خواهيم تا تيم تقويت شود.»

جام ورزشی؛ آسيب‌ديدگي از ناحيه كشاله، سوغات اصفهان براي حسين ماهيني بود تا او جدال با ملوان در ليگ برتر را از دست بدهد و حسين ماهيني مقابل ذوب‌آهن از ناحيه كشاله پاي راست صدمه ديد تا غايبي باشد براي بازي روبروي ملوان. حسين ماهيني ديروز و پس از اينكه مشخص شد نمي‌تواند مقابل ملوان بازي كند پاسخگوي سوال‌ها شد.


* در خبرها آمده بود كه به دليل مصدوميت نمي‌تواني روبروي ملوان بازي كني. اين خبر درست است؟
- ملوان را فكر نكنم بازي كنم. ريسك است كه در زمين باشم و مي‌ترسم بازي كنم و مصدوميتم بيشتر شود. تازه دردش افتاده و كشاله‌ام را قوي نكرده‌ام. 7، 8 روزي است دور زمين مي‌دوم و به همين خاطر بهتر است روبروي ملوان بازي نكنم.


* آقا يحيي چه مي‌گويد؟
- با آقا يحيي حرف زدم. او مي‌گويد اگر بتواني بازي كني بهتر است. من هم دوست دارم بازي كنم ولي مي‌ترسم مصدوميتم بدتر شود!


* چند درصد احتمال دارد به بازي با ملوان برسي؟
-  20 درصد اما صددرصد روبروي سپاهان بازي مي‌كنم.


* گفتي سپاهان، قهرمان جام حذفي مي‌شويد؟
- بازي سختي است، چون سپاهان ليگ را از دست داده و حالا مي‌آيد ما را ببرد و قهرمان جام حذفي شود. همين مساله كارمان را سخت‌تر مي‌كند اما اميدوارم خداحافظي باشكوهي براي آقا مهدي رقم بزنيم و جام قهرماني با دستان او بالا برود.


* نه تنها پرسپوليس بلكه اكثر تيم‌هاي ليگ برتري فعاليت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز كرده‌اند. حتما شنيده‌اي كه پرسپوليس با چند بازيكن مذاكره كرده.
- من هم چيزهايي در حد شايعه شنيدم اما از ريز آنها خبر ندارم.


* همين شنيده‌ها باعث نمي‌شود تمركز شما به هم بخورد؟
- خب پرسپوليس بايد خريد كند، چرا كه در بعضي از پست‌ها بازيكن جديد مي‌خواهيم تا تيم تقويت شود. همه تيم‌ها ليست خريد دارند و ما هم از اين قاعده مستثني نيستيم. خوشحال مي‌شويم بازيكنان جديد به پرسپوليس بيايند اما اين موضوع تمركز ما را به هم نمي‌زند و روي بازي ما تاثير نمي‌گذارد.


* سال آينده هم در پرسپوليس مي‌ماني؟
- من قرارداد مشروط دارم ولي خودم دوست دارم در پرسپوليس بمانم. حالا بايد ليگ تمام شود و درباره فصل جديد با مسئولان پرسپوليس مذاكره كنم.


* به نظرت گل‌محمدي در پرسپوليس مي‌ماند؟
- دوست دارم آقا يحيي بماند. چون زمان ژوزه او كمكش بود و بعد هم سرمربي شد و نتايج بسيار خوبي به دست آورد. او مي‌داند مشكلات كجاست و چگونه بايد رفعش كند. حالا هم كه شناخت خوبي از پرسپوليس به دست آورده و مي‌تواند پرسپوليس را به موفقيت برساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها