کد خبر: ۱۲۷۶۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئیس جمهور گفت: سفر به قم در برنامه است و ان‌شاالله خدمت مردم قم خواهیم رسید.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قم، محمود احمدی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری کامل از طرح عظیم آبرسانی از سرشاخه های دز به قم در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکرم توفیق داد به قم سفر کنیم و برخی از خدمات را به مردم عزیز قم تقدیم کنیم.

وی خود را مخلص و کوچک مردم قم خواند و خاطرنشان کرد: در قم کارهای بزرگی انجام شده است و چهره قم امروز با چهره هفت هشت سال پیش کاملا متفاوت شده است که البته باید هم همین طور باشد.

رئیس جمهور تاکید کرد: قم نقطه تمرکز نگاه‌های ملت‌های دنیا است و باید در همان سطح و شأن جلوه کند.

وی با بیان اینکه شهرسازی و شرایط قم را همه می دانند که قبلا چگونه بود، یادآور شد: خوشبختانه حرکت تحولی شروع شده و کارهای خوبی در حال انجام است.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر بخش هایی از قم بسیار زیبا است و از شهرسازی خوبی بهره‌مند است، خاطرنشان کرد: طرح توسعه حرم، قطار شهری، کمربند ریلی و همچنین اجرای طرح انتقال آب از سرشاخه های دز به قم از طرح‌های بزرگی است که می‌تواند چهره قم را تغییر دهد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با سفر استانی هیئت دولت به قم گفت: سفر به قم در برنامه است منتها مدتی به تاخیر افتاده است، که سفرها را شروع کردیم و ان‌شاالله خدمت مردم قم هم خواهیم رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها