کد خبر: ۱۲۷۵۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرپرست کمیته فوتسال گفت: تیم فوتسال منصوری در لیگ هم به زور توانست خود را جمع و جور کند، چه برسد به آسیا.

به گزارش 598،سید رضا افتخاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران عنوان کرد: تیم ملی هم‌اکنون در شرایط تست گرفتن قرار دارد و هفته آینده 25 بازیکن به اردو دعوت خواهند شد تا تمرینات اصلی را دنبال کنیم و 18 نفر انتخاب شوند و شرایط را برای ملی‌پوشان مهیا کنیم. 

وی درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی برای آمادگی حضور در تورنمنت چین و مسابقات داخل سالن کره‌جنوبی یادآور شد: ما در نظر داریم تا دو بازی تدارکاتی پیش از اعزام به چین در تهران با تیم‌های پیشنهادی که خسوس اعلام کرده برگزار کنیم. آذربایجان درخواست ما را جواب داده و عنوان کرد به علت فشردگی برنامه‌هایش نمی‌تواند با ما بازی کند و هنوز سایر کشورها جوابی به ما نداده‌اند. همچنین پس از تورنمنت چین در نظر داریم اگر نظر کادر فنی بر برگزاری بازی‌های دوستانه بیشتر بود در همان چین با تیم‌های آن کشور و یا همسایه‌ها بازی کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال درباره نحوه فعالیت حیدریان خاطرنشان کرد: او در تیم فوتسال امید انتخاب شده بود و به علت اینکه برنامه‌ای نداشتیم، هم‌اکنون نیازی به او نداریم. اردوی کنونی تیم ملی مخلوطی از امیدها و بزرگسالان است که مربیان بزرگسال آن را تحت کنترل دارند.

افتخاری درباره اینکه مسئولان تیم فوتسال منصوری به علت تبانی که در 2 فصل پیش رخ داده بود، درخواست کرده‌اند به جای گیتی پسند راهی جام باشگاه‌های آسیا شوند، تأکید کرد: منصوری در لیگ هم کم‌ آورده بود. این تیم مشکلات مالی خود را نتوانست حل کند و به زور خود را در لیگ جمع و جور کرد، چه برسد به اینکه به آسیا بروند. ضمن اینکه گیتی پسند به عنوان نماینده ایران معرفی شده و کارهایشان را انجام داده‌اند.

وی درباره اظهار نظر ساکت مبنی بر اینکه پیشنهاد خریداری امتیاز تیم فوتسال گیتی‌پسند نوین را شوخی تلقی کرده، تأکید کرد: من نمی‌دانستم که این دو با هم مشکل دارند. فکر می‌کردم همشهری هستند و با هم کنار می‌آیند.

افتخاری درباره اینکه آیا جلسه‌ای برای بازگشت تیم فوتسال فولاد ماهان برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: من جلسه‌ای با ریخته‌گران، مالک این باشگاه برگزار خواهم کرد. البته اصراری هم نداریم که آنها بیایند. اگر خودشان مایل بودند، می‌توانند یا از لیگ یک شروع کنند و یا امتیاز یک تیم لیگ برتری را بخرند.

وی در مورد اینکه درگذشته اعلام کرده بود حضور فولاد ماهان به فوتسال کمک خواهد کرد، تصریح کرد: هم‌اکنون تیم‌های خوبی جایگزین فولاد ماهان شده‌اند، تأسیسات دریایی صاحب امکانات خوبی است و می‌تواند قطبی به وجود آید. با عدم حضور فولاد ماهان اتفاق خاصی نمی‌افتد. روی تیم فوتسال تأسیسات دریایی حساب جداگانه‌ای باز کرده‌ایم. دوست داشتیم که فولاد ماهان بیاید اما نمی‌توانیم از آنها خواهش کنیم. شرایط را برای بازگشت آنها فراهم می‌کنیم تا اگر دوست داشتند، بیایند.

سرپرست کمیته فوتسال درباره اتفاقات فصل گذشته لیگ برتر که در انتهای جدول منجر به سقوط تیم فوتسال ارژن شیراز شد و حواشی دیدار تیم ‌های هلال‌احمر تبریز و میثاق تهران و اینکه حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی اعلام کرده این پرونده در دست کمیته فوتسال است، گفت: ما تا اواخر این هفته نظر خود را به کمیته انضباطی خواهیم داد. 5 دقیقه انتهایی بازی میثاق و هلال‌احمر به دستمان نرسیده و پس از بررسی این موضوع رأی خود را صادر خواهیم کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها