کد خبر: ۱۲۷۵۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم هلندي منچستريونايتد اعلام کرد براي قهرماني در ليگ برتر انگليس خيلي منتظر مانده است.
منچستريونايتد در ديدار هفته سي و چهارم ليگ برتر انگليس با هت تريک فان پرسي به پيروزي 3 بر صفر دست يافت.

به گزارش فارس، فان پرسي در دقيقه‌هاي 2، 13 و 33 دروازه ويلا را باز کرد تا تيمش را به امتياز 84 رسانده و در فاصله 4 هفته مانده به پايان فصل، قهرماني شماره 20 يونايتدها در ليگ انگليس را به ثبت برساند.

جدايي فان پرسي از آرسنال در تابستان گذشته و پيوستن او به منچستريونايتد، بسياري را به تعجب واداشت ولي اکنون او با قهرماني در ليگ انگليس و نمايشي فوق العاده در اين تيم، پاسخ تمامي منتقدان را داده است.

فان پرسي در اين مورد به اسکاي اسپورت گفت: به اينکه چه کسي در اين ديدار گل زد توجهي نمي‌کنم بلکه به اين اهميت مي‌دهم که ما اين پيکار را با پيروزي پشت سر گذاشتيم. از دقيقه ابتدايي همه بازيکنان عالي بازي کردند و همه مي‌خواستند که به پيروزي برسند. خيلي خوب شد که در دقيقه‌هاي ابتدايي به گل رسيديم. همه يک فوتبال زيبا را تماشا کردند. خيلي خوشحال و هيجان زده هستم زيرا براي قهرماني‌ام در انگليس خيلي منتظر ماندم.

قرار است از منچستريونايتد در ديدار هفته آينده خود برابر آرسنال که در ورزشگاه امارات لندن برگزار خواهد شد تمجيد و جشن قهرماني هم براي آنها گرفته شود. اين موضوع مي‌تواند براي فان پرسي بسيار جالب باشد زيرا وي به ورزشگاه پيشين خود بازمي‌گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها