کد خبر: ۱۲۷۵۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي شياطين‌سرخ تمرکز بالا را مهم‌ترين فاکتور قهرماني تيمش دانست.
منچستريونايتد با سه گلي که روبين فان‌پرسي به ثمر رساند، براي سيزدهمين بار قهرماني در رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس را تجربه کرد.

سرآلکس فرگوسن پس از قهرماني تيمش در گفت‌وگويي با تلويزيون باشگاه منچستريونايتد تمرکز را مهم‌ترين عامل موفقيت شاگردانش در اين فصل دانست.

پرافتخارترين سرمربي شياطين‌سرخ گفت: تمرکز بازيکنان بسيار خوب بود. آنها ذهن خود را به رخدادهاي تلخ فصل قبل مشغول نکردند. چه بسا اگر تيم‌هاي ديگري جاي ما بودند، دچار تزلزل مي‌شدند اما منچستريونايتد چنين تيمي نيست. بازيکنان انتظاراتي را که از آنها داشتيم، برآورده کردند. بايد پس از ناکامي دوباره از نو شروع کرد و به گذشته فکر نکرد. اين چيزي است که تا زماني که در منچستريونايتد باشم، به آن پايبند خواهم بود.

فرگوسن که تيمش فصل قبل در آخرين لحظات قهرماني را به منچسترسيتي واگذار کرد، افزود: ثبات 20 سال اخير ما خيره‌کننده بوده است. در فصل جاري نمايش خوبي داشتيم. الان 84 امتياز داريم در حالي که هنوز چهار مسابقه باقي مانده و اين خيره کننده است. در ابتداي فصل يک نکته را به بازيکنان گوشزد کردم و آن، اين که مواظب باشيد بار ديگر با تفاضل گل قهرماني را واگذار نکنيد. فصل قبل تنها فصلي بود که منچستريونايتد با اختلاف در تفاضل گل قهرماني را از دست داد. الان اختلاف گل زيادي با ديگر تيم‌ها داريم. اين چالش اين فصل ما بود. بايد در تمام فصل‌ از نظر تفاضل گل بهتر از ديگر تيم‌ها باشيم.

با اين که يونايتد در فصل جاري ليگ برتر انگليس بسيار خوب کار کرد، اما بسياري از کارشناسان معتقدند که تيم کنوني منچستريونايتد نمي‌تواند در ليگ قهرمانان اروپا حرفي براي گفتن داشته باشد. سرآلکس فرگوسن چنين چيزي را قبول ندارد: "آينده درخشاني در انتظار منچستريونايتد است. عاقلانه نيست که چنين سخناني را بر زبان آورد. مردم همواره دوست دارند از روي هيجان صحبت کنند. الان منچستريونايتد با اختلاف زياد نسبت به ديگر تيم‌ها در صدر قرار دارد و اين نشان مي‌دهد که تيم خوبي داريم. در فصل جاري در بيشتر بازي‌ها به پيروزي رسيديم. در کل تنها چهار شکست و سه تساوي داشتيم که عملکرد بسيار خوبي است. گل دومي که فان‌پرسي به ثمر رساند، بي‌نظير بود. نمي‌دانم اين گل را با گل‌هاي بکام، سولشر و يا اريک کانتونا مقايسه کنم يا نه."

او افزود: بازيکنان جوان خوبي داريم که سطح آنها روز به روز بهتر مي‌شود. دِخيا پيشرفت خوبي داشت و به دروازه‌بان مطمئني تبديل شده است. رافائل و فيل جونز هم پيشرفت خوبي داشته‌اند. جونز مي‌تواند به يکي از بهترين بازيکنان ما تبديل شود. با اين حال هنوز بازيکن ديگري در خط هافبک خودنمايي مي‌کند."

فرگوسن در ادامه سخنان خود به ستايش از روبين فان‌پرسي، ستاره اول تيمش در ديدار شب گذشته اشاره کرد و گفت: روبين در اين فصل خيره‌کننده بود. او چند هفته‌ پايش به گلزني باز نشد ولي با پنالتي‌اي که مقابل استوک سيتي به ثمر رساند، دوباره به روند گلزني بازگشت. امشب همه ديديد که چقدر خوب بازي کرد. او مهاجم بسيار خوبي است و شم گلزني بالايي دارد. گل‌هايي که به ثمر مي‌رساند گوياي همه چيز است. مطمئنم که فان‌پرسي با خود مي‌گويد: "در کنار چه بازيکنان خوبي بازي مي‌کنم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها