کد خبر: ۱۲۷۴۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
اميد ابراهيمي، حاج‌صفي، مسلمان، غريبي و جمشيديان از جمله نفراتی هستند که قلعه نویی آنها را مدنظر دارد.

جام ورزشی؛ امير قلعه‌نويي براي فصل جديد برنامه‌‌هاي بسياري دارد. حتي اگر استقلال قهرمان ليگ شود او مي‌خواهد تغييراتي را در تيمش ايجاد کند که البته بيشتر اين تغييرات هم در خط هافبک و حمله خواهد بود.


احتمال ماندن نفراتي چون اشجاري، کيانوش رحمتي، نکونام، ايمان موسوي، عباس محمدرضايي و ميثم بائو در استقلال خيلي کم است و شايد از اين جمع تنها يک نفر در جمع آبي‌ها ماندگار شود، طبعا با جدايي اين نفرات قلعه‌نويي بايد نيروهاي جديدي را به تيمش تزريق کند و از همين حالا به فکر است.


امير مي‌خواهد کمربند مياني تيمش را حسابي تقويت کند و در اين راستا روي جذب نفراتي چون اميد ابراهيمي، احسان حاج‌صفي و احمد جمشيديان (هر سه از سپاهان) حساب خاصي باز کرده است. از اين جمع حاج‌صفي توانايي بازي در کناره‌ها و دفاع چپ را دارد و جمشيديان هم مي‌تواند در خط‌حمله بازي کند. قلعه‌نويي فوتبال ابراهيمي و حاج‌‌صفي را خيلي قبول دارد و با توجه به حضور خسرو حيدري در سمت راست مي‌خواهد يا آوردن حاج‌صفي جناح چپ را هم تقويت و تيمش را بالانس کند.


ديگر بازيکني که قلعه‌نويي او را مي‌خواهد محسن مسلمان هافبک ذوب‌آهن است که فصل متوسطي را در اين تيم اصفهاني سپري کرده، البته تکليف ذوب‌آهن هنوز مشخص نيست ولي حتي اگر اين تيم در ليگ برتر بماند باز هم احتمال جدايي مسلمان از اصفهاني‌ها و حضورش در استقلال زياد است.


ديگر بازيکن موردنظر قلعه‌نويي ميلاد غريبي مهاجم جوان سايپاست که احتمالا به صف مهاجمان استقلال خواهد پيوست.


قلعه‌نويي يک يا دو مدافع را هم مي‌خواهد که هنوز نامشان مشخص نيست. او اعتقاد چنداني به بازي حنيف عمران‌زاده ندارد و دنبال جذب مدافع وسط است. حتي شايد يک يا دو خريد او از ليگ يک باشد.


در درون دروازه هم اگر رحمتي به هر دليلي برود قلعه‌نويي باب مذاکره را با شهاب گردان باز خواهد کرد تا او را از سپاهان به استقلال بياورد. البته بايد ديد آيا سپاهاني‌ها حاضر مي‌شوند اين همه بازيکن را به استقلال بدهند؟ اگر بازيکني قرارداد نداشته و آزاد باشد مشکلي براي جدايي نخواهد داشت اما در صورت قرارداد داشتن استقلالي‌ها بايد رضايت سپاهاني‌ها را جذب کنند يا به آن‌ها بازيکن بدهند.


استقلال سال آينده هم در آسيا حضور خواهد داشت و امسال هم اگر از گروهش صعود کند از مرحله يک چهارم نهايي به بعد مي‌تواند با نفرات جديدش در آسيا بازي کند چون مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا چند ماه بعد برگزار مي‌شود. دو بازي باقي‌مانده آبي‌ها در مرحله گروهي (مقابل الريان قطر و العين امارات) با همين نفرات برگزار خواهد شد اما در مرحله حذفي احتمالا استقلالي‌ها مي‌توانند از نفرات جديد هم بهره ببرند.


آن‌ها در فصل‌ نقل‌وانتقال‌ها براي حفظ ستاره‌هاي فعلي و جذب 6، 7 بازيکن جديد نياز به حداقل 10 ميليارد تومان بودجه خواهند داشت که با توجه به بدهي‌هاي فعلي‌شان جذب اين پول کار ساده‌اي نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها