کد خبر: ۱۲۷۴۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
باقری‌لنکرانی:
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری حلقه مدیریتی کشور در دولت بنده گسترده‌تر می‌شود، گفت: کابینه‌ام با چهره‌های غیرمطرح در سطح ملی تشکیل می‌شود.

به گزارش 598، کامران باقری‌لنکرانی در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کابینه مورد نظر خود در صورت رٱی آوردن در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: دعوت ما از افراد در کابینه از اشخاص حقیقی است نه حقوقی و وابسته به گروه‌ و جناح‌های مختلف هستند.

وی به برخی افراد حاضر در کابینه خود اشاره کرد و گفت: افرادی مانند دکتر داوودی که در مسائل اقتصادی و تدوین برنامه‌های دولت کمک‌های بسیاری به ما کرده‌اند، استاد تمام اقتصاد و معاون اول سابق رئیس جمهور فعلی از جمله افرادی است که در دولت آینده از آنها استفاده می‌کنیم.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه یکی از نقاط قوت دولت نهم و دهم گسترده کردن دایره مدیریتی کشور بود، یادآور شد: در گذشته مدیران از حلقه و جمع‌های محدودی انتخاب می‌شدند.

وی افزود: در صورت انتخاب بنده در انتخابات ریاست جمهوری، در دولت یازدهم حلقه مدیریتی کشور گسترده‌تر می‌شود و شاهد حضور نیروهای موفق استانی که در صحنه اجرایی کار کرده‌اند در دولت خواهیم بود.

باقری‌لنکرانی با تاکید بر اینکه باید از باندبازی‌های موسوم پایتخت‌نشینی جلوگیری کرد و یادآور شد: برخی از افرادی که در دولت ما حضور پیدا می‌کنند جزو کسانی هستند که ممکن است در سطح ملی چندان مطرح نباشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
یاور رهبرمدام
لنکرانی والسلام
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
یاور رهبرمدام
لنکرانی والسلام
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها