کد خبر: ۱۲۷۳۶۶
زمان انتشار: ۲۳:۱۷     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
علي نادري در وبلاگ خود نوشت:
 
جلیلی به دوستان ما هرگز نگفت که می‎خواهد مستقل بیاید بلکه از مواضع پایداری بشدت استقبال کرد و 
حتی پیشنهاداتی هم داشت برای پایداری.
 
از دوستان پیگیر ستاد هم پرسیدم که آیا در جلسه آنها آقای جلیلی چنین حرفی زده است؟ گفتند هرگز چنین حرفی مطرح نشده است. گفتم خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده بود صحیح است؟ گفت دروغ محض بوده و این حرف‎ها رد و بدل نشده بود.
 
پس ماجرای کاندیداتوری مستقل چیست؟
 
دو گروه از کاندیداتوری مستقل سخن می‎گوییند. گروه اول، یک عده‎ای از دوستداران دکتر جلیلی هستند که علاقمندند ایشان مستقل بیاید. که این ایده را در رسانه‎ها مطرح کرده‎اند، اما دسته دوم حامیان نشان‎دار قالیباف و خصوصا خبرگزاری سازمان تبلیغات است که از طرح عنوان استقلال فقط و فقط خراب کردن پایداری و ایجاد اختلاف بین بدنه حزب اللهی را دنبال می‎کند.
 
این شیوه را به هر طریق ممکن و حتی با انتشار اخبار دروغ هم این روزها دنبال شده است و حال آنکه جلیلی در این نشست‎ها بارها وبارها از نزدیکی فکری و سیاسی خود با پایداری سخن گفته است.
 
جلیلی بخاطر ژست استقلال و اینکه با پایداری زاویه نشان بدهد جواب رد به درخواستها نداده است. بلکه او ملاحظه‎ای فراتر از این‎ها پیرامون کاندیداتوری دارد که بی‎ارتباط با مسولیتش نیست. همین ملاحظه موجب شده که جلیلی به درخواست‎ها جواب مثبت ندهد. والا بنده از نزدیک شاهد تلاش دکتر لنکرانی برای به میدان آوردن جلیلی بوده‎ام این را برای تنویر افکار و ثبت در تاریخ نوشتم و پاسخگوی رفقا هم هستم.
 
پ ن:
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
من خودم بسيار مشتاق بودم كه جليلي كانديد شود اما الان فكر مي كنم مي بينم كار سنگين پرونده هسته اي خودش در حد يك رياست جمهوري است انشاءالله ايشان فاتح فتح الفتوح خواهند بود به ياري خدا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها