کد خبر: ۱۲۷۳۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قویا می‌‌گویم قلعه‌نویی فصل بعد هدایت استقلال را برعهده دارد تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج درخشانی کسب کنیم.

جام ورزشی: احمد شهریاری در خصوص جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال اظهار داشت: محور این جلسه به طور مشخص تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان به دلیل نتایج خوب بود و همچنین درباره برنامه‌ریزی برای فصل آینده بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: از مدیرعامل محترم باشگاه استقلال خواسته شد برنامه‌های سال آینده را به اعضای هیات مدیره بدهند تا در جلسه بعدی بحث شود و اگر مورد موافقت قرار گرفت به تصویب برسد تا بتوانیم سال جدید را بهتر از فصلی که پشت سر گذاشتیم، آغاز کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا درباره ماندن امیر قلعه‌نویی در فصل آینده صحبت شد یا نه عنوان کرد: پیش از این با کادر فنی مذاکره شده که علاوه برفصل جاری، فصل بعد نیز در خدمت امیر قلعه‌نویی باشیم. قلعه‌نویی از بزرگان فوتبال ما است و اگر خدا بخواهد قرارداد وی را 2 ساله خواهیم کرد.

با وجود صحبت‌های شهریاری مبنی بر مذاکره با امیر قلعه‌نویی شایعه شده بود که سرمربی استقلال از شرایط مالی باشگاه در فصل جاری ناراحت بوده و شرط گذاشته که اگر مشکلات مالی در فصل بعد نیز ادامه داشته باشد، از استقلال می‌رود. شهریاری در این مورد به تسنیم گفت:  تاکنون بحث خاص آنچنانی درباره شرایط مالی باشگاه نشده است. طبیعتا مشکلات مالی همیشه وجود داشته اما خدا را شکر پرداختی‌های خوبی به باشگاه تزریق شد. در فصل آینده با قدرت بیشتری امیر قلعه‌نویی در استقلال کار می‌کند و مطمئنا مشکلات مالی در فصل آینده کمتر از این فصل خواهد بود.

وی با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی صددرصد در استقلال می‌ماند، تاکید کرد: با تمام احترامی که برای تمام تیم‌های لیگ برتری قائلم اما بهترین کادر فنی را مجموعه استقلال در اختیار دارد. قویا می‌گویم قلعه‌نویی فصل بعد هدایت استقلال را برعهده دارد تا بتوانیم در فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا نتایج درخشانی کسب کنیم. وی با تعصبی که تاکنون داشته در استقلال خوب کار کرده و انشاءالله فصل بعد این مشکلات کمتر خواهد بود.

بازیکنان استقلال از اینکه اعضای هیات مدیره تاکنون در تمرینات حاضر نشده‌ند، ناراحتی خود را ابراز کرده بودند. عضو هیات مدیره استقلال در این خصوص گفت: نظارت بر تمرینات جزو وظایف مدیرعامل و کادر فنی است و وظایف هیات‌ مدیره سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای باشگاه است و ما کاملا مراقب اتفاقات هستیم. بیشتر وظیفه مدیرعامل محترم باشگاه است که در تمرینات حضور داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها