کد خبر: ۱۲۷۲۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع جوان پرسپوليس گفت: «باشگاه حق دارد براي خودش برنامه داشته باشد و من نمي‌توانم بگويم به خاطر من با كسي مذاكره نكن يا بازيكن نگير.»

جام ورزشي؛ محمدرضا خانزاده همان ستاره جواني است كه اعتماد سرمربي را خيلي پيش از اينها مال خود كرده و در مقطعي از فصل حتي بنگر و نورمحمدي را هم به نيمكت‌نشيني مجبور كرد. بازيكني كه خيلي از بازي‌هاي فصل را به خاطر پرستاره بودن پرسپوليس از دست داد و مي‌گويد كه بازي كردن در كنار سيدجلال اعتماد به نفسش را دو چندان مي‌كند. خانزاده در اين هم‌صحبتي هم از پرسپوليس مي‌گويد و فينال پيش‌رو و هم از مذاكره باشگاه با مدافعاني كه هم پست او هستند.


* با اين همه تعطيلي چطور كنار آمده‌ايد؟
- متاسفانه اين تعطيلي‌ها خيلي زياد شده ولي خب چاره‌اي نداريم جز اينكه خودمان را آماده نگه داريم. كارمان شده بدنسازي اما مگر بدن چقدر تحمل فشار و انقباض و انبساط را دارد؟ بدنسازي زياد و بي‌موقع باعث سنگين‌تر شدن بدن و خستگي مي‌شود. ما تا حالا 4-3 بار بدنسازي كرده‌ايم كه باعث مي‌شود در بعضي بازي‌ها مثل بازي با نفت بدن‌هاي‌مان خسته باشد يا به اصطلاح خالي كند.


* اين بازي‌هاي تداركاتي كمكي به پرسپوليس نمي‌كند؟
- ‌‌ صددرصد كمك مي‌كند اما شايد مثلا در بازي با ملوان افت بدني پيدا كنيم. بدن‌هاي‌مان خيلي خسته ‌است اما اين روزها پرفشار تمرين مي‌كنيم تا به هدفمان كه قهرماني است برسيم.


* براي اين قهرماني بايد خيلي آماده باشيد؛ هستيد؟
- كار كه سخت است ولي ما تمام هم و غم‌مان را گذاشته‌ايم كه قهرمان شويم. از نيم‌فصل دوم كه آقا يحيي آمد يكدل شديم و قسم خورديم كه جام حذفي را بگيريم و الان هم چه روحي و چه بدني و فني آماده بازي فينال هستيم.


* اما سپاهان قهرماني ليگ را يك‌جورهايي از دست داده و حتما با انگيزه بيشتري مي‌آيد تا جام را بگيرد.
- مطمئن باشيد آن تيمي كه آمده تا جام بگيرد و جام را به هر قيمتي مي‌خواهد ماييم، ‌نه سپاهان. شك نكنيد كه اين جام مال پرسپوليس است.


* اما انگار در پرسپوليس اصلا كسي حواسش به بازي با ملوان نيست!
- ‌ اشتباه نكنيد. ما با هر تيمي و در هر شرايطي كه بازي كنيم پرسپوليسيم و بايد ببريم. البته هدف اصلي‌مان همان فينال است و هر چند از رتبه ششمي بالاتر نمي‌رويم اما ملوان را هم جدي مي‌گيريم و براي شادي هواداران، اين تيم را مي‌بريم.


* براي فصل بعدت چه برنامه‌اي داري؟
- من كه قرارداد دارم و مي‌خواهم بمانم. البته هنوز نظر باشگاه را نمي‌دانم اما خودم ماندن در پرسپوليس را ترجيح مي‌دهم.


* اما باشگاه با چند تا مدافع صحبت كرده و با شجاع خليل‌زاده به توافق هم رسيده!
- باشگاه حق دارد براي خودش برنامه داشته باشد و من نمي‌توانم بگويم به خاطر من با كسي مذاكره نكن يا بازيكن نگير.


* اما به لحاظ سني شرايط مشابهي داريد و خود شما در تيم اميد هم فيكس هستيد. يك امتياز ديگرتان هم تجربه بازي در پرسپوليس است و شايد با آمدن او مجبور شويد برويد!
- براي من اصلا مهم نيست كه باشگاه با چه بازيكني مذاكره مي‌كند و چه كسي قرار است بيايد. از حضور هيچ بازيكني نمي‌ترسم و با همه رقابت مي‌كنم. مهم اين است كه هر بازيكني مي‌آيد بتواند اسم و پرچم پرسپوليس را بالا نگه دارد و به درد تيم بخورد. ضمن اينكه الان وقت اين حرف‌ها نيست و ما فعلا به جاي فكر كردن به قراردادهاي‌مان به دنبال قهرماني هستيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها