کد خبر: ۱۲۷۱۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرعامل استقلال گفت: «بعضی‌ها از نام مجیدی سوء استفاده می‌کنند وگرنه تشویق مجیدی مرا ناراحت نمی‌کند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ خیلی‌ها با شکستی که سپاهان از داماش خورد شانس اول قهرمانی را استقلال می‌دانند. از نحوه صحبت‌های علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال هم کاملاً مشخص است که او نیز تیمش را قهرمان می‌داند و به شدت از این موضوع خوشحال است. به همین خاطر روز گذشته به سراغ فتح الله زاده رفتیم تا درباره تمام اتفاقات چند وقت اخیر که برای استقلال افتاده و همچنین جام قهرمانی با او صحبت کنیم. مدیرعامل استقلال هم با شوری که از صدایش کاملاً پیدا بود پاسخ سوالات ما را داد.


* به نظر می‌رسد خودتان را از همین حالا قهرمان لیگ می‌دانید؟
- نه، تا روز آخر تلاش می‌کنیم. بچه‌ها باید دو تا بازی آخر را هم جدی بگیرند.


* اما سپاهانی‌ها به نحوه برنامه‌ریزی سازمان لیگ و اینکه بازی شما دو هفته بعد از بازی آنها انجام می‌شود به شدت اعتراض کردند!
- یک سوال از شما دارم. آن روزی که تیم ما 4 بازیکن به تیم ملی داد و بازیکن آنها با تمارض برای تیم ملی بازی نکرد ما حرفی زدیم؟ آن روز که بچه‌های ما خسته و کوفته بازی کردند حق بود؟ هیچ کس به حرف ما گوش نکرد. همیشه که نمی‌شود تمام مسائل به نفع دیگران و به ضرر ما شود.


* با توجه به 4 امتیاز اختلافی که با سپاهان دارید شانس قهرمانی شما به مراتب بالاتر از سپاهان است اما این احتمال وجود دارد که بازیکنان استقلال مغرور شوند و نتوانند در 2 بازی آخر نتیجه بگیرند!
- همه چیز احتمالش هست، بچه‌ها باید به خاطر هواداران با جان و دل بازی کنند.


* بعد از بازی با سپاهان آقای قلعه‌نویی فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی را اخراج کرد، چقدر با کار سرمربی تیم موافق بودید؟
- من تمام اختیارات را به سرمربی تیم داده‌ام. آقای حاتمی باید بداند قلعه‌نویی در حق او پدری می‌کند و او را مثل بچه خودش می‌داند. فرزاد اگر قدر خودش را نداند و به حرف‌های قلعه‌نویی توجهی نکند به زودی افت می‌کند اما اگر قدر خودش را بداند می‌تواند در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند.


* با وجود اینکه آقای پورحیدری پادرمیانی کرد و حاتمی و صادقی را به تیم برگرداند اما آقای قلعه‌نویی گفته که هنوز از دست آنها دلخور است و آخر فصل با آنها برخورد می‌کند!
- نه، ایشان چنین چیزی نگفته است. آقای قلعه‌نویی دفترچه‌ای تهیه کرده و به بازیکنان نمراتی می‌دهد و بعد از هر بازی این دفترچه را به من نشان می‌دهد. کارنامه بازیکنان بیانگر عملکرد آنها است و براساس کارنامه با آنها برخورد می‌کنیم. یعنی با توجه به نمراتشان به آنها پاداش، پول و... خواهیم داد.


* تاکنون نمره کدام بازیکن بالاتر است؟
- سه چهار بازیکن نمره بالا گرفته‌اند.


* نام آن بازیکنان را نمی‌آورید؟
- اجازه دهید فصل تمام شود نمرات آنها را از طریق سایت استقلال اعلام می‌کنیم.


* در بازی سپاهان – داماش حاج‌صفی آبشار زد و همان مسأله باعث شد تا سپاهان نتیجه را به داماشی‌ها واگذار کند، بعد از بازی حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد. نظر شما در این ارتباط چیست؟
- در بازی جام حذفی حاج‌صفی گل زد اما امیرحسین صادقی توپ را به اوت زد چرا گل زدن حاج‌صفی را نمی‌بینید؟ داماش یک نیمه 10 نفره بازی کرد، چرا سپاهان نتوانست نتیجه را جبران کند؟


* در نیم فصل دوم بارها میان آقای قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی اختلاف به وجود آمد و هنوز این دلخوری هم ادامه دارد!
- دلخوری که وجود ندارد. من هم فرهاد را تشویق می‌کنم اما مسأله این است که بعضی‌ها از نام مجیدی سوء استفاده می‌کنند وگرنه تشویق مجیدی مرا ناراحت نمی‌کند. خدا را شکر که همه بچه‌ها در خدمت تیم هستند و ما با همدلی به اینجا رسیده‌ایم.


* سپاهانی‌ها از عمران‌زاده شکایت کردند، نظرتان درباره این اقدام تیم رقیب چیست؟
- به نظرم سپاهانی‌ها مسیر را نادرست رفتند. دودش در چشم خودشان رفت وگرنه اگر حنیف اشتباهی کرده باشد کمیته انضباطی به آن رسیدگی می‌کند.


* شکایت الهلال از استقلال به کجا رسید؟
- آنها شکایت کنند ما هم از آنها شکایت می‌کنیم.


* چطور؟
- مستنداتی داریم که الهلالی‌ها ما را اذیت کرده‌اند. می‌گویند چرا هواداران گفته‌اند خلیج فارس، پس چه بگویند؟! اصلاً باید گفت خلیج همیشه فارس.


* فکر می‌کنید در بازی‌های آسیایی تا چه مرحله‌ای صعود کنید؟
- ما به کمک خداوند متعال فعلاً با گرفتن امتیاز از این مرحله صعود می‌کنیم تا ان‌شاءا... برای مراحل بعدی برنامه‌ریزی کنیم.


* در کل از نحوه عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم راضی هستید؟
- بله، بچه‌ها، کادر فنی، معاونان باشگاه و هیأت مدیره همه و همه همدل بودند و من در مجموع از تیم راضی هستم.


* راستی شما دوست دارید قهرمان جام حذفی چه تیمی باشد؟
- من دوست دارم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود.


* چرا؟
- چون تیم مردمی است، در بازی‌های آسیایی می‌تواند محکم‌تر حاضر شود و به ما هم می‌تواند روحیه دهد.
قدس آنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها