کد خبر: ۱۲۷۱۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش رسانه های آمریکایی، جوهر سارنایف، مظنون اصلی دخالت در بمبگذاری هفته گذشته در ماراتون بوستون است به هوش آمده است.
به گزارش 598، خبرآنلاین به نقل از یورونیوز نوشت، این جوان نوزده ساله که در بیمارستانی وابسته به دانشگاه هاروارد در شهر بوستون مداوا می شود هنوز در بخش مراقبتهای ویژه است. اد دیویس، رئیس پلیس بوستون می گوید: «فرد مظنون در وضعیت بحرانی اما پایداری است. گروه ویژه بازجویی از پلیس فدرال در کنار او هستند تا با او صحبت کنند. اتفاقی که هنوز رخ نداده است.» جوهر سارنایف در درگیری با نیروهای امنیتی از ناحیه پا و گردن تیر خورد اما بر خلاف برادرش، دیگر مظنون بمبگذاری، جان سالم به در برد. تیمورلنگ، برادر بزرگتر جوهر پنجشنبه شب در تعقیب و گریز با نیروهای پلیس کشته شد. اما جوهر توانست فرار کند و در یک قایق پناه بگیرد، هرچند ساعاتی بعد او هم بازداشت شد.

این دو برادر چچن تبار که حدود ده سال ساکن آمریکا بودند مظنونان اصلی واقعه بمبگذاری در رقابت دوی ماراتون بوستون هستند. مقامهای آمریکایی واقعه بوستون را اولین حمله تروریستی در خاک آمریکا پس از یازده سپتامبر خوانده اند. این بمب گذاری سه کشته و بیش از ۱۵۰ مجروح به جا گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها