کد خبر: ۱۲۶۹۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال گهر می گوید پارتی‌اش کلفت بوده که نتوانسته تا به حال سرمربی‌ پرسپولیس شود.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد مایلی کهن در حاشیه مراسم تقدیر از چهره‌های ماندگار باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: مراسم بسیار خوبی است که از سوی باشگاه برگزار می‌شود. خود من 14 سال در باشگاه پرسپولیس حضور داشتم و خاطرات زیادی با بازیکنان و مربیان این تیم دارم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شما سرمربی پرسپولیس نشدید؟ گفت: این را دیگر از من نپرسید. حتما پارتی من خیلی کلفت بوده است!

مایلی کهن در ادامه گفت: دست مسئولانی که این مراسم را برگزار کرده‌اند، را به گرمی می‌فشارم. فوتبال در دنیا زبان صلح است و در آن بی‌نهایت زیبایی وجود دارد، اما متاسفانه ما کاری ‌کرده‌ایم که در ایران کسی از فوتبال لذت نمی‌برد و همه در حال دعوا با هم هستند. با این حال مراسمی که برگزار شد یکی از کارهای خوبی است که همه را کنار هم جمع می‌کند و مهربانی را به فوتبال بر می‌گرداند.

سرمربی تیم فوتبال گهر درباره این که فصل بعدی لیگ برتر 16 یا 18 تیمی باشد، گفت: من موافق آن چیزی هستم که به نفع فوتبال کشور باشد. متاسفانه بعضی از افراد سعی می‌کنند که به دنبال منافع فردی و یا منافع باشگاه خود باشند و این بد است. من صحبت‌هایی را می‌شنوم که فقط هدفشان منافع شخصی است. در یک مقطع قرار بود به تعداد استان‌های کشور عزیزمان در لیگ تیم داشته باشیم، اما الان می‌گویند که باید 16 تیمی شود.

وی افزود: باید در این زمینه کارشناسی شود، اصلا وظیفه سرمربی تیم ملی نیست که درباره تعداد تیم‌های لیگ ما صحبت کند. کی‌روش متعلق به کشور موزامبیک است. من این کشور را دوست دارم، اما موزامبیک در فوتبال محلی از اعراب ندارد. با این حال در همان فوتبال موزامبیک هم به کی‌روش اجازه نمی‌دهند که در این مسایل ورود پیدا کند. حالا ببینید که چطور شده که ما تعداد تیم‌های لیگمان را از کی‌روش می‌پرسیم. مثل این که او می‌خواهد ما را دوباره به گذشته‌ای دور ببرد.

مایلی کهن در ادامه با انتقاد مجدد از سرمربی تیم ملی گفت: ما برای هر بازی تیم ملی چندین روز لیگ را تعطیل کردیم. در حالی که همه جای دنیا فقط دو، سه روز قبل از بازی تیم ملی لیگ تعطیل می‌شود. ما این همه بازیکن پدیده در لیگ داریم. آرش افشین، محسن مسلمان، مهرداد جماعتی و غیره. حالا چطور باید این همه بازیکن از لیگ‌های خارجی بیاوریم. دژاگه بازیکن بسیار خوبی است و در توانایی‌های او هیچ شکی نیست، اما مربی تیم ملی بازیکنانی مثل امید نظری و آتشکده را می‌آورد که نیمکت نشین می‌شوند. حتی به نظر من قوچان نژاد هم یک بازیکن فوق‌العاده‌ معمولی است. همه می‌گویند تیم ملی سال 96 بهترین تیم تاریخ ایران است، اما با بازیکنانی که الان در اختیار داریم، می‌توانیم تیم ملی بهتری هم داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها