کد خبر: ۱۲۶۹۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-در شرایطی که در چند روز گذشته خبر از آمدن هادی عقیلی به تهران برای مذاکره با مسئولان فدراسیون و شخص کفاشیان برای حل مشکلات او و کیروش، به گوش می‌رسید،این بازیکن در کمیته انضباطی حضور یافت .

رئیس کنیته انضباطی درباره این جلسه گفت: ما رسما رای محرومیت وی را در تاریخ 31 فروردین ماه 91 به وی ابلاغ کردیم. با توجه به اینکه این بازیکن در لیگ قطر بازی می کرد و اصلا روش درستی نبود که این رای را در اختیار باشگاهش قرار دهیم، منتظر حضور وی در کمیته انضباطی شدیم که این رای شب گذشته رسما به وی ابلاغ شد. 

به گزارش سایت گل، با اوجه به گفت و گوهای حضوری ، عقیلی می تواند به رای محرومیت اش اعتراض کند و صد البته هم این رای خواهد شکست. عقیلی در این رابطه در مصاحبه اش با الکس قطر گفته است:پیش از بازی ایران مقابل لبنان یک اختلاف ساده با مربی تیم به وجود آمد اما آن را به صورت نادرست به مدیران فدراسیون اطلاع دادند.من در این باره با مدیران فدراسیون فوتبال ایران صحبت خواهم کرد تا همه چیز روشن شود.

جالب اینکه در این مصاحبه عقیلی ، از کلمه اطلاع نادرست به رئیس فدراسیون استفاده کرده است و یقینا حضور او در ایران برای همین بوده است ؛ اینکه سوی تاریک ماجرا از طرف خود هادی روشن شود . اما عقیلی درباره احتمال بازگشت به تیم ملی می گوید:فکر می کنم حضورم در تیم ملی در زمان مربیگری کی روش دشوار  است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها