کد خبر: ۱۲۶۹۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
به اولیویرا گفتیم تسویه حساب ربطی به ارائه‌ی برنامه ندارد. قرار شده ظرف روزهای آینده او تکلیف را روشن کند. او اگر برنامه ندهد به مربی دیگری فکر می‌کنیم.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-سران باشگاه تراکتورسازی که در هفته‌های گذشته خبر از جدائی تونی اولیویرا از نیمکت تیم‌شان در آغاز فصل جدید خبر داده بودند و جعفری، مدیرعامل این تیم نیز این خبر را تاحد بسیاری تائید کرد، در هفته‌ی گذشته از سرمربی تیم خود درخواست برنامه کردند و برای این مساله نیز 10 روز به اولیویرا فرصت دادند. اما نکته‌ی جالب این‌جاست که پیرمرد پرتغالی که از دریافت نکردن مطالبات خود از باشگاه تراکتور به شدت عصبانی است، برای دادن برنامه‌های خود، شرط تسویه حساب را برای مسئولان تراکتور گذاشته است.

در این‌که اولیویرا گزینه‌ی مطلوبی برای هدایت تراکتور در فصل آینده از دیدگاه مسئولان تراکتور و یا حداقل از دیدگاه جعفری نیست، شکی وجود ندارد، اما به هر ترتیب عملکرد نسبتا خود این مربی پرتغالی در میان تمام گزینه‌های ناکام هم‌وطن خود در سایر تیم‌های لیگ برتر و حتی تیم ملی و البته محبوبیت ویژه‌ی او نزد هواداران تراکتورسازی، سبب شده‌ است تا مسئولان تراکتور او در میان گزینه‌ها قرار دهند و بدون تردید این شرط اولیویرا می‌تواند بهانه‌ی خوبی برای حذف او از میان گزینه‌های سرمربیگری تراکتور باشد. واکنش جعفری به شرط اولیویرا می‌تواند گواه این مساله باشد : " به اولیویرا گفتیم تسویه حساب ربطی به ارائه‌ی برنامه ندارد. قرار شده ظرف روزهای آینده او تکلیف را روشن کند. او اگر برنامه ندهد به مربی دیگری فکر می‌کنیم."

این روزها نام علی دائی و منصور ابراهیم‌زاده بیش از پیش برای نشستن بر روی نیمکت تراکتور در فصل آینده به گوش می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها