کد خبر: ۱۲۶۹۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
متوسل زاده قصد دارد این گلزنی را در بازی استقلال هم ادامه دهد تا به هر سه تیم پرطرفدار ایران گل زده باشد:

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – امین متوسل زاده در روزهای پایانی فصل روی دور است و بعد از گلزنی در بازی پرسپولیس حالا به سپاهان گل سرنوشت سازی زد . گلی که شاید قلعه نویی را مدیونش کند.

داماش غیر قابل پیش بینی است؟

بچه های ما واقعاً خوب هستند شما شک نکید که اگر حاشیه ها نبود ما الان در بالاهای جدول بودیم . حاشیه ها کمر تیم مارا شکست.

برد مقابل سپاهان؟

عالی بود.. دیگر از این بهتر هم مگر می شود.10 نفره سپاهان را دیگه عالی است.من شک نداشتم که می بریم.. چرا که تیم ما روبروی تیم های قوی بهتر کار می کند و همه دیدند که تیم داماش که مدعی سقوط بود چگونه بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران را شکست داد.

بازی در عضدی رشت؟

واقعاً لذت بخش است... تماشاگران سنگ تمام گذاشتند.آنها فوتبال فهم هستند و انرژی بسیاری به ما می دهند. از همه آنها ممنونم که همیشه از ما حمایت کردند و خوشحالم ذره ای در خوشحالی آنها نقش داشتم.

گلی که زدی؟

روی شروع مجدد عالی و خوبه میلاد فراهانی بود که من بعد از تصاحب توپ از مدافع حریف عبور کردم و با یک بغل پا توپ را گل کردم.

ولی سپاهان را بد موقعی بردید؟

خب این هم از زیبایی های فوتبال است اما به سپاهانی ها می گویم نگران نباشید استقلال در اهواز کار سختی دارد و فولاد آنها را متوقف می کند.آنها باید امیدوار باشند چرا که من برای رعایت عدالت یک گل هم برای استقلال کنار گذاشتم.

واقعا  گل می زنی؟

من به شما قول می دهم که با گلزنی روبروی استقلال عدالت را رعایت کنم.. اگرچه عدالت در فوتبال ایران برای من هنوز اجرا نشده است و فکر کنم من می توانستم بازی های ملی هم انجام دهم اما خب قسمت اینگونه بوده است و من خدارا شاکر هستم.

بازی با استقلال؟

بنویسید که استقلال در آزادی کار سختی دارد و ما روز سختی را برای آنها به وجود می آوریم.. اگرچه می دانم تماشاگران زیادی هم برای آن بازی می آیند تا جشن قهرمانی بگیرند اما ما می خواهیم حوادث لیگ را رقم بزنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها