کد خبر: ۱۲۶۹۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی زاهدان گفت: دو شرور مسلح در شهرستان زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران کلانتری 16 فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقیف موتورسیکلت مأموران از راکب موتورسیکلت مدارک شناسایی فرد و وسیله نقلیه را خواستند که فرد مظنون فاقد هرگونه مدارک شناسایی از خود و وسیله نقلیه‌اش بود و به همین علت نیز اقدام به فرار کرد که در تعقیب و گریز پلیس در یک باب منزل به محاصره مأموران در آمد.

فرمانده انتظامی زاهدان بیان کرد: در این عملیات پلیسی، فرد مظنون با مأموران به صورت مسلحانه درگیر که با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

این مسئول ادامه داد: در این عملیات پلیسی یک قبضه سلاح کلت کمری حاوی 22 عدد فشنگ جنگی، یک دستگاه شوکر، یک تیغه چاقو و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر نیز عوامل کلانتری 12 انتظامی شهرستان زاهدان طی دریافت اخباری مبنی بر حضور یک سارق و زورگیر در محدوده خیابان مکران این شهرستان منطقه را مورد بررسی قرار داده و پس از شناسایی متهم اقدام به دستگیر وی کردند.

جعفری افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده این متهم یک قبضه سلاح کلت کمری که فاقد خشاب و گلوله بود کشف و ضبط شد که با توجه به همدست بودن سارق در یک فقره سرقت خودرو وی برای انجام بررسی‌های بیشتر و دستگیری همدستان احتمالیش به مراجع مربوطه تحویل داده شد.

این مسئول بیان داشت: طی عملیاتی دیگر نیز عوامل کلانتری 18 انتظامی شهرستان زاهدان در محدوده حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که به طور بلاصاحب پارک شده بود مظنون و پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد این خودرو از سوی مراجع قضایی دستور توقیف دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در ادامه گفت: با انتقال خودرو به پارکینگ و پس از انجام بررسی‌های بیشتر مشخص شد سرنشینان این خودرو در شهرستان زابل اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده‌اند که با توجه به این اقدامات خودرو مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.

وی ادامه متذکر شد: پس از انجام بررسی‌های بیشتر عوامل موفق به کشف و ضبط یک فقره سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی 16 فشنگ جنگی شدند که به طور ماهرانه‌ای زیر موتور خودرو جاسازی شده بود.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به شواهد و مدارک موجود بررسی‌های بیشتر پلیس برای شناسایی و دستگیری مالک خودرو همچنان ادامه دارد و با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها