کد خبر: ۱۲۶۹۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
اين‌روزها همه دنبال دفترچه يادداشت قلعه‌نويي هستند. دفترچه‌اي که يکي دو نفر از دوستان و اطرافيانش از تمام مفاد آن خبر دارند.

جام ورزشی؛ «يقينا با آرش برهاني برخورد مي‌کنم. البته ما صبرمان زياد است ولي آخر فصل با چند نفر برخورد مي‌کنيم. يک دفترچه يادداشت دارم که تمام تخلفات و بي‌انضباطي‌ها در آن نوشته شده و آخر فصل به همه موارد رسيدگي مي‌شود. حيف آرش که قدر خودش را نمي‌‌داند و در نمودار حرکتي‌اش بالا و پايين زياد دارد.»


اين حرف‌هاي امير قلعه‌نويي بعد از بازي با سپاهان است. درست دقايقي پس از آن که از خجالت اميرحسين صادقي و فرزاد حاتمي درآمد. او قبلا هم با سياوش اکبرپور و ايمان موسوي درگير شده بود. يکي از نزديکان استقلال مي‌گويد: «امير از دست مهاجمان خيلي دلخور است و بيشترين برخورد را با آن‌ها داشته و بيشترين تعويض‌ها را هم در خط‌حمله انجام مي‌دهد.»


قلعه‌نويي در بازي با سپاهان که به نوعي حساس‌ترين بازي فصل استقلال بود، ابتدا از زوج فرهاد مجيدي و ايمان موسوي استفاده کرد و سپس فرزاد حاتمي و سياوش اکبرپور را به ميدان آورد. اکبرپور جانشين مجيدي شد که بد کار نکرده بود اما امير کلا از همه مهاجمان ناراضي بود چون تک‌گل تيمش را هم مدافع سپاهان زد. آمار گل‌زني استقلال هم نسبت به ساير تيم‌هاي بالاي جدول اصلا خوب نيست و زدن 40 گل در 32 بازي اين ادعا را تاييد مي‌کند. (نفت تهران 41 گل زده است.)


در دفترچه معروف قلعه‌نويي چند اسم خاص ديده مي‌شود که از جمله مي‌توان به مهدي رحمتي، جواد نکونام، آرش برهاني، سياوش اکبرپور، ايمان موسوي، فرزاد حاتمي، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده و... اشاره کرد. اسم نکونام و رحمتي به خاطر درگيري و قهرشان در اين دفترچه آمده و شايد در پايان فصل از مبلغ قرارداد آن‌ها کسر شود اما جريمه‌شدن آرش برهاني، حاتمي، موسوي، عمران‌زاده و صادقي صددرصد است و آن‌ها بين 10 تا 30 درصد مبلغ قراردادشان را جريمه خواهند شد.


البته برخي از بازيکنان استقلال که نمي‌خواستند نامشان فاش شود مدعي شدند که از نظر قانوني نه باشگاه مي‌تواند آن‌ها را جريمه کند و نه قلعه‌نويي! اين در حالي است که طبق قانون و براساس قراردادي که ابتداي فصل بسته مي‌شود باشگاه حق دارد تا 20 درصد کل مبلغ قرارداد بازيکنان را جريمه کند و بيشتر از اين درصد قانوني نيست.


استقلال در حال حاضر يکي از بدهکارترين باشگاه‌هاي کشور است اما فتح الله زاده سعي کرده پول بازيکنان فعلي را تا جايي که امکان دارد پرداخت کند و تا 60، 70 درصد هم در اين کار موفق بوده است.


اين‌روزها همه دنبال دفترچه يادداشت قلعه‌نويي هستند. دفترچه‌اي که يکي دو نفر از دوستان و اطرافيانش از تمام مفاد آن خبر دارند اما خود قلعه‌نويي ترجيح مي‌دهد تا پايان فصل کمتر آن را ورق بزند و تا آخر فصل فقط در آن جريمه بنويسد. طبعا فتح الله زاده هم نبايد از اين جريمه‌ها ناراضي باشد. البته همان‌طور که مي‌دانيد قلعه‌نويي براي فصل آينده 6، 7 نفر از بازيکنان فعلي را نمي‌‌خواهد و شايد در صورت جريمه‌شدن رحمتي و برهاني و... آن‌ها هم عطاي‌ماندن در استقلال را به لقايش ببخشند چون به قول يکي از استقلالي‌ها هر بازيکني نمي‌تواند با اخلاق خاص قلعه‌نويي کار کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها