کد خبر: ۱۲۶۸۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه با 3 گل از سد پیکان گذشت.

جام ورزشي؛ دیدار دوستانه پرسپولیس و پیکان ساعت 16:55 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد. حاشیه‌های این بازی به شرح زیر است.


* قبل از شروع بازی فیروز کریمی سرمربی پیکان وقتی با هواداران پرسپولیس روبرو می‌شد آنها خواستند کریمی برایشان لطیفه تعریف کند و آن را بنویسد. کریمی هم بعد از اینکه این کار را انجام داد خودکار هواداران را برای مزد لطیفه تعریف کردن برداشت.


* قبل از شروع بازی اسماعیل اردلان مربی دروازه‌بان‌های پیکان برخورد نامناسبی با ماموران حراست ورزشگاه درفشی‌فر داشت و در حالی که در داخل ورزشگاه جا نبود اصرار داشت اتومبیلش را به داخل بیاورد و البته در نهایت موفق شد.


* هواداران پرسپولیس در این نیمه با تشویق بنگر و گل‌محمدی از آنها شکست سپاهان را خواستار شدند. همچنین هواداران با شعار «فیروز خنده‌ بازار» سرمربی پیکان را تشویق کردند.


* «ابرام چرخی» از هواداران فوتبال که استقلالی هم است در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد. شوخی‌های علی کریمی با ابرام چرخی تبدیل به یکی از نکات حاشیه‌ای و جالب این بازی شده بود.


کریمی به ابرام چرخی که بیشتر در تمرین استقلال حضور می‌یابد می‌گفت چه شده که امروز به اینجا آمده‌ای؟ نکته جالب این بود که ابرام چرخی با لباس آبی در تمرین پرسپولیس حضور یافت.


کریمی از وی خواست موبایلش را نشان بدهد و وقتی موبایل او را دید گفت من مثل تو گوشی به این گرانی ندارم که البته ابرام چرخی در جواب گفت نکونام این گوشی را به او هدیه داده است. او در پایان با کریمی عکس یادگاری گرفت و درفشی‌فر را ترک کرد.


* مارکو پروویچ وقتی با مهرداد پولادی روبرو شد از وی در مورد مصدومیتش سوال کرد و جویای حال او شد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها