کد خبر: ۱۲۶۸۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مرد جوان آمریکایی که از دو حادثه انفجار اخیر بوستون و آتش سوزی کارخانه تولید کود تگزاس جان سالم به در برده به عنوان خوش شانس ترین مرد آمریکایی در این دو حادثه معرفی شده است.
به گزارش 598،به نقل از قانون، «جو برتی» در روز حادثه انفجار بوستون یکی از دوندگانی بود که چند ثانیه پیش از این اتفاق از خط پایان عبور کرد و دچار جراحتی نشد.برتی گفت: 30 ثانیه پس از آنکه از خط پایان عبور کردم صدای اولین انفجار بلند شد و تمام فضای اطرافم مملو از دود شد.این مرد و خانواده‌اش پس از وقوع این حادثه بوستون را ترک کرده و به ایالت تگزاس که محل زندگی‌شان است، بازگشتند.

«برتی» در روز حادثه انفجار کارخانه تولید کود شیمیایی تگزاس نیز سوار بر خودروی خود در حال بازگشت به خانه بود که متوجه صدای انفجار مهیب در نزدیکی خود شد و در حالی که به محل آتش سوزی کارخانه کود نزدیک مي‌شد با دود غلیظی روبه‌رو شد.برتی مي‌گوید: با شنیدن صدای انفجار مهیب و مشاهده دود غلیظی که بعدا متوجه شدم ناشی از انفجار کارخانه بوده دریافتم که بار دیگر به فاصله دو روز از دومین انفجار جان سالم به‌در بردم و هنوز از عمرم باقی است.

روز يكشنبه در حادثه انفجار بوستون سه آمريكايي جان خود را از دست دادند و حدود 100نفر مجروح شدند.

به گفته منابع پزشكي اكثر آسيب ديدگان بر اثر اين انفجار دچار قطع عضو شده اند. چهار روز پس از انفجار بوستون كارخانه كود شيميايي در تگزاس منفجر شد كه در اين حادثه بيش از 160نفر كشته و مجروح شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها