کد خبر: ۱۲۶۸۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال بايرن معتقد است پيروزي پرگل مقابل هانوفر يکبار ديگر نشان داد همه بازيکنان مونيخي‌ها به يک اندازه قدرتمند هستند.
شب گذشته در ادامه مسابقات هفته سي ام بوندس‌ليگا شاگردان اين مربي 68 ساله در زمين هانوفر موفق شدند 6 بر يک بر ميزبان خود غلبه کنند. اين برد ارزشمند در حالي براي باوارايي‌ها به دست آمد که مسئول فني مجرب بايرن به برخي از نفرات تيمش همانند فيليپ لام و ژاوي مارتينز با توجه به بازي اين هفته با بارسلونا در ليگ قهرمانان (سه‌شنبه در آليانس‌آره‌نا‌) استراحت داد. در مقابل ستارگان خارجي همچون رافينا و تيموچوک به ترکيب تيم راه يافتند.

هاينکس در کنفرانس خبري پس از بازي اظهار داشت: اين بازي يکبار ديگر نشان داد همه نفرات بايرن قدرتمند هستند و ما در مونيخ،‌ چيزي به اسم تيم اول و دوم نداريم. در واقع همه نفرات تشکيل ‌دهنده يک تيم واحد به نام بايرن هستند.

وي که 2 هفته قبل مقام قهرماني ليگ را براي سرخ‌پوشان به ارمغان آورد، افزود: به خاطر آن دسته از بازيکناني که کمتر در بازي‌هاي فصل جاري به ترکيب آمدند، خيلي خوشحالم. به خصوص براي ماريو گومس و کلاديو پيزارو که نشان دادند در اوج آمادگي هستند.

او در مورد ارنج تيمش مقابل بارسلونا نيز عنوان کرد: همه نفرات تيم خوب هستند و شانس بازي دارند. اما اينکه مقابل بارسا چه بازيکناني به ميدان روند، دوشنبه يا سه‌شنبه تصميم‌گيري مي‌کنم.

در جدال شب گذشته اشتين‌دل (بازيکن حريف) 16، ريبري 23، گومس 40 و 62، پيزارو 71 و 86 براي بايرن گل زدند. تک گل حريف نيز توسط هوفمان در دقيقه 84 با ضربه سر حاصل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها