کد خبر: ۱۲۶۶۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی داماش گیلان گفت: «مطمئن باشید که استقلال حتی در آزادی روز سختی مقابل ما خواهد داشت و نباید خیال آنها برای قهرمانی راحت باشد.»

جام ورزشی؛ افشین ناظمی در خصوص پیروزی داماش مقابل سپاهان اظهار داشت: «از خوشحالی مردم خوشحالم که با شکست سپاهان سر از پا نمی شناختند. بالاخره بازی سختی بود و می دانستیم روز دشواری در پیش داریم ولی از همان ابتدا با پرس و یارگیری اجازه ندادیم تا سپاهان بازیسازی کند و ما را تحت فشار قرار دهد.»


وی افزود: «سپاهان بهترین و حرفه ای ترین تیم ایران است و از بازیکنان خیلی حرفه ای هم سود می برد. مسلما بازی با چنین تیمی سخت است ولی ما با نیت برد و مسجل کردن بقاء در لیگ وارد میدان شدیم. خدا را شکر که به هدف خود رسیدیم تا بازی آخر با استقلال بتوانیم با خیال آسوده بازی جوانمردانه به نمایش بگذاریم.»


سرمربی داماش گیلان تصریح کرد: «اگر از اول مقابل سپاهان شل می کردیم، قطعا به دردسر می افتادیم. مقابل سپاهان روز خوب بازیکنان ما بود چون سرحال و قبراق بودند و مثل تمرین عالی کار کردند. فکر می کنم تشویق هواداران ما از دقیقه اول تا آخر بازی به یادگار می ماند.»


ناظمی گفت: «نکته ای که به تیم ما کمک کرد، شارژ مالی توسط نماینده های مجلس بود که بعد از 7 ماه بازیکنان مقداری رنگ پول را دیدند. از همه کسانی که بانی این شارژ مالی شدند، تشکر می کنم.»


وی در خصوص اخراج مختاری و قضاوت حق وردی تاکید کرد: «حق وردی نیز جزو داوران خوب ایران است و تمام تلاش خود را کرد تا کمترین اشتباه را داشته باشد ولی فکر می کنم در اخراج مختاری اشتباه کرد و عجولانه تصمیم گرفت. بالاخره خلعتبری در آن صحنه فیلم بازی کرد.»


سرمربی داماش در خصوص درگیری خلعتبری با مختاری افزود: «مختاری چون انتظار اخراج نداشت، بیرون نمی رفت که البته از یک بازیکن حرفه ای بعدی است و باید به تصمیم داور احترام می گذاشت اما نمی دانم بین او و خلعتبری چه حرف هایی رد و بدل شد.»


ناظمی در خصوص بازی با استقلال گفت: «مطمئن باشید با این پیروزی، انگیزه ما برای شکست استقلال آن هم در آزادی بیشتر شده است. همان طور که مقابل سپاهان برای خودمان بازی کردیم، مقابل استقلال هم جوانمردانه و حرفه ای و برای آبروی فوتبال گیلان بازی خواهیم کرد.»


وی تاکید کرد: «اصلا استقلالی ها نباید خیالشان از قهرمانی راحت باشد چون ما برای برد به تهران می آییم. در صورتی استقلال می تواند قهرمانی خود را حتمی کند که فولاد را ببرد وگرنه داماش به این راحتی ها امتیاز از دست نمی دهد.»


سرمربی داماش در خصوص آینده خود با این تیم افزود: «از عابدینی تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و خوشحالم که توانستم جواب اعتماد و اطمینان او را بدهم. از الان فقط به بازی با استقلال فکر می کنم و وقت فکر کردن به آینده کاری نیست.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها