کد خبر: ۱۲۶۵۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
مربي استقلال مي‌گويد صحبت از قهرماني استقلال هنوز زود است و شايد تيمش در ادامه ليگ غافلگير شود.
مجيد صالح درباره شکست سپاهان برابر داماش و شانس بالاي استقلال براي قهرماني، اظهار کرد: هنوز هم مي گويم نمي‌توان با قطعيت درباره قهرماني صحبت کرد. با اين حال مي پذيريم با شکست سپاهان برابر داماش احتمال قهرماني ما بيشتر شده و ما هم بايد تلاش کنيم تا در دو بازي بعديمان با اقتدار حاضر شويم و در باد اين مسايل نخوابيم.

به گزارش ايسنا،وي در ادامه افزود: غفلت باعث از دست رفتن جام قهرماني مي‌شود. مثل بازي با الهلال که به خاطر پيروزي در ديدار رفت، غافل شديم. تيم بايد هوشياري خودش را حفظ کند و به خواب نرود. مي‌توانستيم حداقل يک تساوي برابر الهلال در تهران کسب کنيم تا در ادامه ليگ قهرمانان کارمان سخت نشود. اشتباها‌ت نبايد تکرار شود و اعتقاد دارم به گونه‌اي برابر فولاد قرار بگيريم که انگار بازي داماش و سپاهان همزمان است و سپاهان پيروز شده است.

مربي استقلال درباره بازي استقلال برابر الريان، اظهار کرد: بازي ديروز سپاهان و داماش تفکر ما را از ليگ کمي خارج کرد و با تمرکز کافي برابر الريان بازي خواهيم کرد. کادر فني و آقاي قلعه‌نويي استراتژي بازي به بازي را در دستور کار دارند و با تمرکز کامل برابر الريان حاضر خواهيم شد. حتما مي دانيد الريان با پيروزي برابر العين،‌ همه معادلات گروه را به هم ريخت و اگر در چند گروه تقريبا صعود کننده‌ها مشخص هستند، در گروه ما همه شانس صعود دارند.

صالح در پاسخ به اين سوال که سطح فني ليگ جاري چه تفاوتي با دوره‌هاي گذشته داشت؟ بيان کرد: من در سه شاخص به اين مساله نگاه مي‌کنم. اول از سطح رقابت‌ها، من فکر مي‌کنم ليگ امسال از لحاظ رقابت فشرده بود، اين امر هم در صدر جدول بود و هم انتهاي جدول وجود داشت. در اواسط فصل تيم‌هاي زيادي با يک امتياز يا تفاضل گل جابجا مي‌شدند. به لحاظ رقابتي ليگ جذابي را شاهد بوديم اما فشردگي رقابت‌ها باعث تنزل کيفيت فني ليگ شد. فشردگي ليگ باعث افت کيفيت فني تيم‌ها شد و فشردگي آسيب‌هاي زيادي به تيم‌ها وارد ساخت. مثلا مصدوميت‌هاي ناشي از خستگي که در تيم ما هم وجود داشت يا حضور چهار بازيکن ملي‌پوش که گاهي اوقات فرصت کار تاکتيکي هم با آنها نداشتيم.

وي در ادامه افزود: بيشتر اين فشردگي از ابتداي اسفند ايجاد شد و حالا مي‌بينيد که 20 روز ليگ را تعطيل کرده‌اند و بعضي تيم‌ها بايد براي آخر فصل هم بدنسازي کنند. مطلب سوم هم درباره پديده‌ها است. در ليگ امسال پديده‌اي مثل عاليشاه يا حاج صفي نديديم. داماش و ملوان از جوانان خوبي استفاده کردند، ولي به آن شکل نبود که يک 18 ساله وارد تيم ملي شود. من ليگ‌هاي قبلي را پوياتر مي‌ديدم.

صالح در پايان درباره بخشش حاتمي و صادقي صحبت کرد و افزود: با درايت آقاي پورحيدري در تمرين، صحبت‌هايي مطرح شد و ايشان از آقاي قلعه‌نويي خواستند تا اگر مسايلي مطرح است، آن را به آينده موکول کنند و با تمام قوا به قهرماني نزديک شويم که آقاي قلعه‌نويي هم پذيرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها