کد خبر: ۱۲۶۴۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي پرسپوليس مي‌گويد اين تيم براي قهرماني در جام حذفي و خوشحال کردن هواداران همه کار مي‌کند.
به گزارش ايسنا،يحيي گل محمدي درباره شرايط پرسپوليس و دو بازي تيمش با تيم‌هاي ملوان و سپاهان، اظهار کرد: بعد از دو، سه روز استراحت مجددا تمرين‌هايمان را شروع کرديم و به دنبال اين هستيم که در بازي‌هايي که باقي مانده بهترين نتيجه‌ را بگيريم. ديدار ما با ملوان حساس است و درست است که جايگاه‌مان در جدول تغييري ايجاد نمي‌کند، اما پيش از بازي با سپاهان در اين مسابقه نتيجه‌ خوبي را به دست بياوريم. از سه امتياز اين بازي نخواهيم گذشت و با تمام قوا مقابل ملوان ظاهر خواهيم شد.

وي درباره سپاهان، گفت: قطعا دو تيم از يکديگر شناخت دارند. سپاهان تيم حرفه‌اي با مهره‌هاي بزرگ است که هر سال عملکرد خوبي در ليگ داشته و ما برنامه‌هاي خاص خودمان را براي پيروز شدن در اين بازي داريم و ترجيح مي‌دهم که نقاط ضعف سپاهان را رسانه اي نکنم.

گل محمدي گفت: تا اينجا زحمات زيادي کشيده‌ايم و با همه سختي‌هايي که وجود داشت خود را به فينال جام حذفي رسانديم. اميدوارم که با قهرماني در جام حذفي هديه‌اي به هواداران بدهيم. مطمئن باشيد که اين جام را به راحتي از دست نمي‌دهيم و هر کاري مي‌کنيم تا هواداران خوشحال شوند.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا مهدوي کيا پس از پايان دوران بازيگري‌اش به کادر فني پرسپوليس اضافه مي‌شود يا خير؟ گفت: تا جايي که مي‌دانم مهدي مي‌خواهد براي گرفتن مدرک مربيگري به آلمان برود و طبيعتا بدون مدرک هم نمي‌تواند اينجا روي نيمکت بنشيند. در اين رابطه با او صحبتي نکرده ام.

امير عابديني، مديرعامل داماش در اظهار نظري گفته بود گل محمدي ضعف زياد دارد و يکي از آنها اين است که کنار زمين چندان جنب و جوش ندارد و با بازيکنانش صحبت نمي‌کند.

سرمربي پرسپوليس در اين رابطه گفت: اين اصلا ضعف نيست که يک مربي در کنار زمين پر جنب و جوش نباشد. اگر اين قضيه ضعف به حساب مي‌آمد، مربيان اروپايي کنار زمين هميشه بالا و پايين مي‌پريدند. مربي بايد در کنار زمين تمرکز داشته باشد. مطمئن باشيد اگر اين شيوه جواب مي‌داد،‌ مربيان اروپايي خيلي زودتر از ما اين کار را شروع مي‌کردند.

وي در پاسخ به اين سوال که انگار در فوتبال ايران همه چيز برعکس است، گفت: بله. همين طور است. برخي از مربيان ما مي‌خواهند با جنب و جوش‌هاي زيادي که در کنار زمين انجام مي‌دهند، داور را تحت تاثير خود قرار دهند. من هم آمدم يکي، دو بار اين کار را امتحان کنم، اما نتيجه‌ معکوس داشت و اخراج شدم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها