کد خبر: ۱۲۶۴۱۷
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
بازيكن محبوب تيم پرسپوليس گفت: «می خواهم دل هواداران را برای جام حذفی شاد کنم. سرباز تیم ملی هستم به خداحافظی فکر نمی کنم.»

جام ورزشي؛ جادوگر که هنوز در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس یا مستطیل سبز صحبتی نکرده، فعلا فقط به پرسپولیس و قهرمانی در جام‌حذفی فکر می‌کند: «هنوز هیچ تصمیمی برای آخر فصل نگرفته‌ام و نمی‌دانم که چطور بعضی‌ها به این راحتی در مورد خداحافظی من از فوتبال صحبت می‌کنند. من فعلا در خدمت پرسپولیس هستم. پرسپولیس تیم محبوب من است و با جان و دل در خدمت این تیم هستم. متاسفانه پرسپولیس در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته و به همین دلیل ما باید تلاش کنیم تا به امید خدا با قهرمانی در جام‌حذفی دل مردم و هواداران پرسپولیس را شاد کنی.»


کریمی همچنان دلش با تیم‌ملی است: «تیم‌ملی برای رسیدن به جام‌جهانی راه سختی را پیش‌رو دارد اما بچه‌های ما نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند. این مدت که فرصت‌ها از دست رفته است و حالا شرایط سختی برای تیم‌ملی به وجود آمده ولی باید به خاطر مردم با قدرت به میدان برویم و ان‌شاءا... به جام‌جهانی صعود کنیم. من هم به عنوان یک سرباز در خدمت تیم‌ملی هستم و هر موقع لازم باشد در اختیار کی روش هستم.»


جادوگر که فعلا تمام حواس و تمرکزش معطوف پرسپولیس و بازی فینال جام حذفی است ترجیح می‌دهد تا در مورد شایعات و حرف و حدیث‌ها صحبتی نکند، ولی آن‌طور که از نزدیکان او می‌شنویم، جادوگر فعلا تصمیمی مبنی بر خداحافظی از فوتبال نگرفته و ترجیح می‌دهد با توجه به اصرار هوادارانش به کارش در مستطیل سبز ادامه دهد. شرایط خاص و زندگی حرفه‌ای کریمی در کنار انگیزه تمام‌نشدنی جادوگر از جمله فاکتورهایی هستند که می‌توانند فوتبال ایران را به خاطر حضور جادوگر جذاب نگه دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها